Np-ultra kuulumisia

Täällä myös tällä kertaa onnistunut NT reissu ja ei hätiä mittauksien perusteella. Seuloihin en osallistunutkaan tälläkään kertaa.
Rakenneultrassa luvattii 4d-kuvaa kasvoista :Heartred Se kuulostaaa tooosi mielenkiintoiselta :happy:

Huh on se vaan isokivi kun vierähtää olkapäiltä näiden ultraamisten kanssa, oli se tulos sitte mikä tahansa :nailbiting: Epätietoisuus syö eniten mieltä :bag:

Tsempit kaikille, kaikessa :rolleyes:
 
Mä en ymmärrä miks liikkeet tuntuu selkeemmin takaseinämän istukasta? Luulis että etuseinämästä ois lyhyempi matka vatsanpeitteitä potkimaan!
 
Mä kuvittelisin että jos istukka on takaseinässä, niin se ei ole potkujen tiellä/esteenä. Mut en todella tiedä varmaksi :D

Just näin... :) eli jos istukka on etuseinämässä, se on vauvan ja vatsanpeitteiden välissä ja vaimentaa potkuja... jos taas takaseinässä, vauvan ja vatsanpeitteiden välillä ei oo "ylimääräistä" ja potkut tuntuu paremmin.
 
Moikka!

Mulla oli tänään elämäni ensimmäinen np-ultra, kaikki meni oikein hyvin, turhaan jännitin ja pelkäsin. ❤ Viikkoja nyt 12+3.
Toukka oli oikein liikkuvainen, taputteli ja myllersi minkä kerkesi.

Mulla on koko alkuraskaus ollut melko helppo, ainoot oireet pientä pahaa oloa sillointällöin, hieman arat rinnat, vähän väsymystä ja joskus menkkamaisia kipuja.

Nyt vaan toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin, onnea kaikille odottajille! ❤
 
Np-ultra takana ja kaikki vaikuttaa hyvältä! :) viikot ei aivan täsmänneet, joten nyt on 12+1 ja uusi LA on kutkuttava 1.1! Eli saa nähä kumpana vuonna syntyy... Joka tapauksessa joulu ja uusi vuosi tulee olemaan yhtä jännäkakkaa! Ja ah, miten ihanaa, ihanaa onkaan se että nyt tiedän että lapsi elää! Niin piinaavia ovat nuo 12 viikkoa, kun voi pahoin mutta ei tiedä on kohdussa lapsi vai ruumis vai vain tilkka vettä...
 
Kesälomien vuoksi jäänyt vähän palstailu, mutta viikko sitten kävimme np-ultrassa missä pikkuinen liikuskeli reippaasti ja ikäänkuin näytti vilkuttavan meille. :Heartred Tuli taas todellisemmaksi tuo ajatus tulokkaasta, viimeksi alkuraskauden UÄ:ssä näytti lähinnä epämääräiseltä pavun muotoiselta möykyltä mutta nyt siis jo selvästi pikkuisen ihmisen muotoinen.
 
Mulla huomenna ultra, vihdoinki voin sanoa et huomenna!! On ootettu kohtuuella :D rv13+3 huomena, aika myöhään se on.. mut jännittäääääää :) on mulla niin iso maha et uskon et sielä on joku häärääjä:D

Muoks. Se aika on aamulla 10:05 ni ei ehi kauaa huomena enää jännittää!
 
Tsempit ultraan mude :)

täällä oli ultra tänään. Piti olla 12+3 mutta vastasikin viikkoja 13+1 :Heartred ihanaa! Uusi LA nyt 26.12, aiempi oli 31.12.

ja huh. Yksi vauva siellä vain oli. Mulla oli tosi suuri kaksosfiilis kokoajan kun maha ollut iso ja vaan "tunne" että on jotain tollaista :rolleyes: mut ehkä se tunne tuli siitä että oli isompi vauva massussa hih
 
Takaisin
Top