Huh! Meillä oli kaikki myös hyvin. La 2 päivää vähemmän eli pysyi samana. Nt 0,88 mm, syndroomien riskiluvut 1/100 000. Onpa ihanaa! Tällainen kaveri sieltä vilkutteli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä muuten kysyin siitä matalasta hgc arvosta (mulla 27) ja kätilö sanoi että pitääkin olla matala ja oli normaali arvo. Laskee kuulemma rv10+ jälkeen roimasti.
Käsittääkseni ihan normaali, mitä kätilöön uskominen. Mä panikoin tosta kans ja luin kaikkia nettilääkärivastauksia, mutta ihan turhaan.mulla oli jotain 12.87..
Käsittääkseni ihan normaali, mitä kätilöön uskominen. Mä panikoin tosta kans ja luin kaikkia nettilääkärivastauksia, mutta ihan turhaan.

Täällä oli koko raskauden ajan etuseinämässä, ja potkut tuntu vatsan päälle toosi myöhään. Oisko ollu jotain rv 20 kun ne oli sisällepäin tunnistettavissa potkuiksi. Ja kun kohtu nousi, niin mulle pompsahti kyllä kunnon maha tyyliin yhessä yössä. No, oli siellä kyllä iso vauvaki mutta mun sf-mitalle piirrettiin ihan oma käyrä sinne yläkäyrän yläpuolelleKysyittekö ultrassa kätilöltä missä kohdassa istukkanne on? Mulla oli (valitettavasti?) Istukka etuseinämässä eli suoraan omaa vatsaani päin. Onko kokemuksia muilla etuseinämän istukasta? Voi kai vaimentaa potkujen tuntemista alkuun? Ja eikös vauvamasusta saata tulla aika komian kokonen?![]()