Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja multa on hävinnyt kaikki entisetkin labratulokset ennen raskautta eikä näy uusiakaan.Mulla ei ole tullut tuloksia edes omakantaan näkyviin. Pitääkö siitä olla eniten huolissaan siis?
Mitä virtsanäytteestä katsotaan? Liittykö sekin siihen seulontaan vai johonkin muuhun? Mulla meinaan ei sanottu muuta kuin että otetaan verikoe ja olen maanantaina menossa sinne.Mulle oli tullut jo tulokset virtsanäytteestä mut muita ei. Toisaalta perjantaina tulee vasta viikko täyteen kokeiden otosta. No josko asia selviäis sit viimeistään siellä ultrassa maanantaina.
Mitä virtsanäytteestä katsotaan? Liittykö sekin siihen seulontaan vai johonkin muuhun? Mulla meinaan ei sanottu muuta kuin että otetaan verikoe ja olen maanantaina menossa sinne.
Täällä kans sama päivä... Kaks yötä vielä, mutta se menee nopeasti, toivottavasti.Torstaina ultra, ja nyt alkaa jännittämään jo hirveästi! Saa nähdä tuleeko nukuttua edeltävänä yönä ollenkaan.
Ei tarvitse paastota.Pitikö nt-ultraan liittyviä verikokeita varten olla syömättä/juomatta?