Lavinia
Sanavalmis juttuseppä
Me ollaan pikkaasen mietitty. Pojalle on nimi ehkä jo valmiina. Seitsemästä veljeksestä joku kiva tai jostain väännetty. Juhani on toinen nimi koska se tuloo mun suvusta.
Minun lähipiiristä löytyy Tuomas Juhani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan pikkaasen mietitty. Pojalle on nimi ehkä jo valmiina. Seitsemästä veljeksestä joku kiva tai jostain väännetty. Juhani on toinen nimi koska se tuloo mun suvusta.
Aikanaan tietty oli esikoiselle tytönkin nimi varulta ja nyt mies on ihan varma että jos tulee tyttö niin annetaan Se nimi nyt. Oonko vaan hölmö kun musta Se nimi on jo käytetty esikoista varten vaikka tulikin poika. :D Haluaisin keksiä uudelle tulokkaalle ihan oman nimen enkä mitään mille ei ollut aiemmin käyttöä.
Niin en sitten tiedä, jos tyttö tulee niin seuraava lemmikki tai joku ensi kesän kanoista saa sen pojan nimen sitten!
Mutta ei mekään ehkä lapselle annettais "toiselle valittua" nimeä, jos muka mies tahtoiski vielä neljännen ja se ois poika.Nimiä on pyöritelty ahkerasti rakenneultrasta asti. Miehen sukujuuret on Norjassa ja meillä on norjalainen sukunimi, niin haluaisin mieluiten molemmissa maissa käytössä olevan nimen. Esikoisella semmonen on. Joitain ehdotuksia jo on, mutta ei vielä semmosta ehdotonta suosikkia.
Mies sano eilen että nimi sit arvotaan. En kyllä kokonaan haluu arpoa
Toi onkin aika paha. En kyl itekkään suosutuis tollaseen :D . Jos kuitenkin lapusta nousis just se mitä kumpikaan ei niin kauheesti toivonut tai muuta vastaavaa..
Ehkä siihen just suostuu että nimi arvotaa sillai että kumpikin laittan tyyliin 3 ehdotusta. Mutta ei ihan hatusta.