Nimijuttuja

Me ollaan pikkaasen mietitty. Pojalle on nimi ehkä jo valmiina. Seitsemästä veljeksestä joku kiva tai jostain väännetty. Juhani on toinen nimi koska se tuloo mun suvusta.

Minun lähipiiristä löytyy Tuomas Juhani :wink Ihan hauska nimi. :)
 
Aikanaan tietty oli esikoiselle tytönkin nimi varulta ja nyt mies on ihan varma että jos tulee tyttö niin annetaan Se nimi nyt. Oonko vaan hölmö kun musta Se nimi on jo käytetty esikoista varten vaikka tulikin poika. :D Haluaisin keksiä uudelle tulokkaalle ihan oman nimen enkä mitään mille ei ollut aiemmin käyttöä.

Meillä alkoi olla "tälle tulevalle pojalle" nimi jo valmiina, mutta kun lääkärin mielestä tämä (minun mielestä satavarma poika) näyttikin tytöltä.. laughing7 Niin en sitten tiedä, jos tyttö tulee niin seuraava lemmikki tai joku ensi kesän kanoista saa sen pojan nimen sitten! :grin Olin jo niin tykästynyt siihen, että täytyyhän se jollekki antaa. :woot: Mutta ei mekään ehkä lapselle annettais "toiselle valittua" nimeä, jos muka mies tahtoiski vielä neljännen ja se ois poika.

Muoks. Tai en tiedä, ehkä annettaisiinkin jos nimi olisi niin hyvä :)
 
Nimiä on pyöritelty ahkerasti rakenneultrasta asti. Miehen sukujuuret on Norjassa ja meillä on norjalainen sukunimi, niin haluaisin mieluiten molemmissa maissa käytössä olevan nimen. Esikoisella semmonen on. Joitain ehdotuksia jo on, mutta ei vielä semmosta ehdotonta suosikkia.
 
Nimiä on pyöritelty ahkerasti rakenneultrasta asti. Miehen sukujuuret on Norjassa ja meillä on norjalainen sukunimi, niin haluaisin mieluiten molemmissa maissa käytössä olevan nimen. Esikoisella semmonen on. Joitain ehdotuksia jo on, mutta ei vielä semmosta ehdotonta suosikkia.

Me etittiin kuopukselle kans norjalaista nimeä (ne on niin hienoja ja muutenki kumpiki tykätään Norjasta) ja sellaisen saikin :)
 
Toi onkin aika paha. En kyl itekkään suosutuis tollaseen :D . Jos kuitenkin lapusta nousis just se mitä kumpikaan ei niin kauheesti toivonut tai muuta vastaavaa..


Ehkä siihen just suostuu että nimi arvotaa sillai että kumpikin laittan tyyliin 3 ehdotusta. Mutta ei ihan hatusta.
 
Mulla on ollut jo kauan ennen raskautta mielessä nimi sekä tytölle että pojalle.. Onneksi myös mies tykkäs heti alusta lähtien molemmista nimistä, niin ei tullut sitten nimikiistaa :D
 
Täällä on enää kolme parasta vaihtoehtoa suunnitteilla tytölle, toinen nimi on päätetty, mutta etunimi vielä hakusessa vähän. Itellä kyllä kolmesta kaksi lempparia ja miehellä kans, mutta hänen kahdesta toinen on eri kuin minulla. Ehkä päädytään sitten siihen, mikä on molemmilla yhtenä lempparina. En tiiä :) Minä haluaisin jostain syystä jo päättää nimen, vaikkei mikään kiire sinällään ole, mutta mies on kyllä sellainen jahkailia näissä asioissa. Sama oli esikoisen aikaan, ettei vaan halunnut tehdä päätöstä asiasta oikein millään ja minä oisin voinu jo päättää sen heti pojan synnyttyä :smiley-bounce022
 
Me on löydetty tasan yks nimi, joka on molempien mieleen. Ainut huono puoli siinä on se, että on mun mielestä liian suosittu. Ei tartte olla mikään erikoinen ja uniikki nimi, mut en tahtos kuitenkaan että tytön luokalla olis sit kolme muutakin saman nimistä aikanaan. Nimettömäksi jää tämä lapsrukka varmaan.. :D
 
Meillä puhutaan jo vauvasta nimellä kotosalla...täytyy vaan toivoa, että sukupuoli (ja nimi) ei tällä kertaa muutu synnytyksessä :grin. On kyllä pari kertaa meinattu nimi lipsauttaa muidenkin kuullen, että katsotaan nyt selvitäänkö sinne ristiäisiin saakka sitä paljastamatta :).
 
Meillä oli jo pitkään ennen raskauttakin nimi päätettynä ja puhutaan vauvasta nimellä. Itse olisin halunnut pitää nimen salassa ristiäisiin asti mutta mies on jo mennyt kertomaan kaikille tulevan nimen...
 
Takaisin
Top