Nimiehdotuksia

En minäkään aikaisemmin ajatellut antaa kuin 2 nimeä mutta jotenkin tuo kolmas oli pakko saada mukaan. :)
 
Voi apua. Onko teille ollu helppoo nimen päättäminen? Musta tuntuu ettei meidän tytölle sopivaa nimee oo olemassakaan... tai yks olis mut sehän ei tietty miehelle käy. Ihania nimiä on vaikka kuinka mutku tuo lapsi ei näytä niiltä! Itsenäisyyspäivänä olis nimenanto/siunausjuhla eli siihen mennessä pitäis päättää. En suostu tyytymään ihan jees nimeen. Mut kai vauva alkaa sit näyttää nimeltään jos vaan päätetään ottaa käyttöön joku nimi mistä molemmat tykätään? Semmosia onneks on mut ne ei vaan tunnu sopivilta.
 
Nimiin liittyy niin helposti jokin mielikuva. Meillä esikoisen nimeksi tuli sellanen mun mielestä ihan ok nimi. Nimi siis valikoitu miehen toiveesta ja "taustatarina" oli minusta kiva. Alkuun nimi tuntui oudolta käyttää, mutta kyllä nyt nimi sopii esikoiselle täysin. Nyt taitaa sopeutuminen vauvan nimeen mennä niin, että saa mies "opetella elämään sen kanssa"...
 
Meilläkään ei meinaa tytölle löytyä nimeä sitten millään..
 
minivöö, meilläkin on ristiäiset itsenäisyyspäivänä! :joyful:

Meillä nimi keksittiin suht helposti jo raskauden aikana, mutta mietittiin muutama varanimi, jos poju olisi kumminkin näyttänyt enemmän niiltä. Alkuperäinen nimi kumminkin tuntuu sopivan hänelle hyvin. Oletteko muut kertoneet lähimmille nimiä vai pidättekö salaisuutena juhlaan asti? Miehellä on pari kertaa meinannut lipsahtaa nimi vieraiden seurassa.
 
Me ollaan aateltu kertoo nimi heti kun ollaan itse lyöty se lukkoon. Toisaalta olis kiva julkistaa se vasta juhlassa mut halutaan alkaa kutsumaan vauvaa nimellä heti kun mahdollista ja antaa muillekin se ilo. Ja mä pelkään just tota et se kumminki lipsahtais jossain tilantees.
 
Meillä puhutaan typystä jo nimellä vaikka nimeeminen sitten tammikuussa.
kelakorttikin napsahti tänään postilaatikkoon:happy:
 
Meillä nimi on salaisuus kastetilaisuuteen saakka.
 
Hauskaa kun kaikki on tottuneet kutsumaan poikaa pojuksi. Nyt kun hän sai nimen sunnuntaina niin kukaan ei osaa sanoa häntä siksi. Ehkä kaks kuukautta oli liian pitkä aika venuttaa kastejuhlaa. :D Ehkä se jää hänen lempinimekseen.
 
Meillä ei oo nimeä tytölle myöskään valmiina. Raskausaikana mietityt nimet ei toimi ollenkaan, mutta heti synnärillä mun päähän pulpahti nimi, josta en oo koskaan eritysemmin tykännyt ja nyt en pääse siitä enää eroon :D

Meillä myös kastejuhla itsenäisyyspäivänä!
 
Nimen keksiminen on niin vaikeaa.. Onneksi vielä on aikaa vaikka kuinka :)
 
Takaisin
Top