Karhunvatukka
Silmät suurina ihmettelijä
Oletteko miettineet jo lapsellenne nimeä? Kenelläkään ollut nimi jo "päätettynä"? Tuleeko nimen sointua sisarusten nimiin, miten olette päätyneet sisarusten nimiin? Olis kiva kuulla muiden ajatuksia asiasta. :)
Itellä kolmen pojan nimet on kaikki 4-kirjaimisia suomalaisia nimiä, joilla kaikilla jokin hyvinkin suomalainen tarkoitus. Todennäköisesti jatketaan samalla linjalla. Kaikilla myös minun oman äidinkielinen nimi toisena/kolmantena nimenä, joka ei siis suomi ole. :)
Itellä kolmen pojan nimet on kaikki 4-kirjaimisia suomalaisia nimiä, joilla kaikilla jokin hyvinkin suomalainen tarkoitus. Todennäköisesti jatketaan samalla linjalla. Kaikilla myös minun oman äidinkielinen nimi toisena/kolmantena nimenä, joka ei siis suomi ole. :)
kyllä se sopiva sitten löytyi.. luulen että joku esikoiseen vähän sointuva ehkä valikoituu?
poikanimiä on vähemmän, mutta meillä on yksi yhteinen suosikki. Meillä molemmilla on äidinkieli ruotsi niin suomenkielistä nimiä ei tuu, sukunimi on kuitenkin niin suomenkielinen kuin voi olla