Nimiä

8sepe9

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko teillä nimiä jo mietittynä vai päätättekö vasta lapsen synnyttyä?
Itellä on pää aika tyhjä. Esikoiselle oli nimi valmiina jo kauan ennen ku olin raskaana. Tyttö ja poikaversiot :D
 
Meillä oli kans esikkopojalle pojan ja tytön nimet valmiina kun ei siis tietty kumpi tulee. Tytölle ei sitten aiemmat nimet käynykään mutta keksittiin kuitenkin raskausaikana nimi. Nyt ei oo kyllä harmainta haisua nimistä. :)
 
Jos tulee poika niin nimeksi Tulee Mikael Väinö Matias mutta tytölle ei ole vielä mitään super nimeä keksitty.. Ava on yks lemppari :)
 
Ihana nimi! Mä tykkään kans Avasta, mut en voi ottaa ittelleni ku siskon tyttö on Aada. Jos sen nuorimmainen olis ollu poika niin olisin varastanu sen tyttö-nimen 'Nella Sofia' :)
 
Mä tosiaan lueskelen täällä jo ihan innoissaan helmikuisten puolella, toivottavasti ketää ei haittaa mun vielä puuttuva plussa.. :p

Mulla on jo hyvät listat mistä pääsee sitten makustelemaan.. Esikoisesta oli kans jo ennen syntymää aika selkeät sävelet.. :)
 
Meille on tytön nimi ollu aina seurustelujen alkuajoista asti valmiina :) tytöstä tulis Sini Anneli Isabella ja pojalle mä olen vaatinut toiseksi nimeksi Juhani. Lauria mä haluaisin meidän pojasta mut miehelle ei tunnu kelpaavan mikään :D
Meillä Anneli kulkee suvussa, mun toinen nimi on anneli, äidin ja äidinäidin jne. :) Juhani samaten, isän ja isänisän ja äidinisän toinen nimi ollut :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Catrine, eipä mua ainakaan häiritse puuttuva plussa, aina saa haaveilla ja toivotaan että plussa sinnekin pärähtää!! :) koska olis sulla ajatusta testaamiselle? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91, munkin äidin toinen nimi on Anneli ja isän Juhani :D Nätti toi Sini Anneli Isabella!

Meillä ei oo kyllä oikein nimiä mietitty vielä. Ehtiihän sitä!
 
Ehtiihän nuokin muuttumaankin moneen kertaan :wink mut tuo on ollu pitkään. Mulla oli joskus haaveena Mia etunimeksi mutta koska eksän kanssa kaks vuotta yritettiin "Miaa" ni sen takia en ehkä haluu sitä kautta muistaa eksää :D miehen toive tuo Sini oli :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäki oon tytölle miettiny tokaks nimeks tota Isabellaa :) Haluisin vähän "erikoisemman" tokan nimen ja suht simppelin etunimen. Esikko on Emmi Aurora :)
Pojasta piti tulla Christian Johan (tai Kristian), mutta oon ny vähä ruvennu boikotoimaan sitä. :D Miehen suvussa kulkee nimi Juhani, mutta en haluu kaikkii nimii sen suvusta. Johan on sen edesmenneen veljen toinen nimi ja se pitää ottaa, Kristian miehen toinen nimi.
 
Juu mä en oikee meinaa pysyy täällä pöksyissäni, vaikka olishan se maltti aika hyvä ominaisuus näissä asioissa :p mutta hyvä jos ei häiritse etuilullani :)

Meiän esikoinen on siis nyt 7-kuinen jässikkä, ja mulla on vaan parit menkat ollu synnytyksen jälkeen ( imetän edelleen ) ni kierrosta ei oo ihan tarkkaa tietoa. Ennen synnytystä oli kellontarkka 28 mutta viime kierto oli 32.. tänää on päivä 31, eli varmaan viikonloppuna testailen jos ei niitä menkkoja kuulu.. :)

Nimiasiaan vielä sen verran, että meiän lapsista tulee kakskielisiä.. Asutaankin tällä hetkellä Norjassa, niin luonnollisesti halutaan sit että nimet sopii sekä norjalaiseen että suomalaiseen suuhun. Esikon toiset nimet on suvusta poimittuja mutta etunimi valittiin ihan sen perusteella että oli molemmille mieluinen, ja kriteereihin sopiva..:)
 
Meillä tulis pojan nimeks perinteinen Markus André. Mun miehen isän nimi on Marc ja mun veljen toinen nimi on Markus niin ei kauan tarttenu tota nimeä ettiä. Ite olisin halunnu että se kirjotetaan C:llä mutta mun mies haluais säilyttää ton K:eek:n :) Tytön nimeks tulis Lou Sonja. Täällä Ranskassa toi Lou sointuu niin nätisti. Tykätään molemmat :) Sonja oli mun mummun nimi. Muita nimiä mitä ollaan mietitty on Adéle tai Sofia tytölle tai Joonatan pojalle.
 
Mäkin olen miettinyt nimet viittä vaille valmiiksi, mutta saa nyt nähdä sitten jos toivottavasti rakennultraan asti päästään että kumpi siellä masussa oleskelee. :) Sitten voi alkaa todenteolla miettiä. Meillä kaikista olen kysynyt sukupuolen ja kaikki on pitäneet paikkaansa. Tosi tarkkoja ovat noi ultralaitteet nykyään ja ammattitaitoisia ovat myös ultraajat.
 
Meillä työnimenä Remu. Saa nähdä onko pysyvä :wink tiedän hiukka erikoinen ja yleensä lempinimenä. Eikä ole aaltosen mukaan :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on myös nimet selvillä :)

Poika: Mico Emil Casper

Tyttö: Milana Ada Sophie :)
 
Meillä tyttö tulis olee Nanna Henna Emilia tai Nanna Maija Emilia. Ja pojasta ei haisuu mut haluisin et Vilppu.. ihan siks ku mein nuorin on nyt Vinski.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Vilppu on ihana nimi! Ihania nimiä oli mietinnässä muillakin. :)

Meillä on pojan nimi valmiina (sama joka ois mennyt esikoiselle, jos ois sattunu olemaan poika).

Tytön nimestä en tiedä. Luulen, että 3 nimeä annetaan, kuten esikoisellekin ja 1. tai 2. tulee varmaan olemaan Liisa miehen isoäidin mukaan.
 
Meilläkin olis jo nimet periaatteessa valmiina molemmille, kun syksyllä sitä mietittiin :) Katsellaan nyt kun ehtiihän ne muuttua vielä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pojan nimestä en tiedä vielä kun mikään ei "kolahda". Mut tytölle haluaisin nimiksi Olivia Hertta. Toisaalta tuo Hertta on vielä keskusteltavissa kun mies ei tykkää siitä :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille jos tulee poika ni Se on joko Niilo tai Peetu. Tyttö joko Miina, Kiira tai Kira ja toiset nimet suvusta jotkut! :) Mut mieli on muuttuvainen, varsinkin näin raskaana ollessa!! :).
 
Takaisin
Top