Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläki syyää mammavitamiinia, siinäki on rautaa, mut mulla hempat muutenki nii alhaalla nii ei auta mittää ja vaadin itekki aina et otetaan kokeetMulta on otettu hemppa kans ekalla kerralla, sen koommin ei oo mittailtu... Syön mammavitamiinia missä on rautaa kans:)
No eilen oli neuvola. Tämä minun hb kysely on tuonut ilahduttavan paljon kommentteja. Oli se alhainen hb. Nyt yli viikon nestemäisen rautalääkityksien jälkeen hb oli 115, joten se on ollut todella alhainen joulun jälkeen. Pitääkin mennä ostamaan lisää rautapulloja Tarjoustalosta, sillä on ainakin meidän suunnalla tarjouksessa vielä tämän viikonlopun.
Hassua minusta oli, että neuvolassa arveli, ettei minun tarvitse tehdä sokerirasitusta. :O (Onpa ihme hymiöitä, kaikkea hassua, mutta ei kunnon hämmästynyttä ilmettä) Olin siihen varautunut. Minusta on tuntunut, että kaikki joutuvat sen tekemään. Meillä on sukurasitusta, enkä ole enää nuori.
Tänään 23+0