Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miuta kanssa houkuttais saada se uusi pakkaus. Saa nähdä ehtiikö, pitää helmikuun puolivälissä tilata että ehtii. Eikö se riitä myös kun 2 kk ennen laittaa äitiysraha-hakemuksen? Kaikki samalla kertaa siis ja viim. 2 kk ennen?
Kyllä mulla ainaki jo ekalla käynnillä otettii hempparit.. ja kun odotin esikoista niin otetttiin ekalla kerralla, kai se on unohtunu sit siellä- tai ei oo käytäntöä ottaa ennenkun pyydetään..Onko teillä muilla otettu hemppaa neuvolassa? Olen vähän ihmetellyt, kun mulla ei ole siitä puhuttu mitään, eikä tehty testejä ollenkaan. Ei ole ollut suurta tarvettakaan vielä. Olisin kyllä saanut suuni auki, jos olisi ollut omasta mielestä oireita. Mutta missään vaiheessa minun käynneistäni ei ole tullut rautalisä edes mainituksi. Nyt joulun jälkeen veti totaalinen väsymys ja aloin itse, oma-aloitteisesti ottamaan rautalisää. Neuvola on vasta ensi viikolla ja silloin pyydän, että tekevät testin. Tässä oli kuukauden tauko, jolloin juuri tuo olisi ollut minulla ajankohtainen juttu.