Samaa mäkin mietin, olis kivempi (ja vähemmän säätöä) jos saisi itse valita ultra-ajan. 'Mikä on todennäköisyys että heidän arpoma aika sopii meille molemmille?
Meillä onneksi täällä saa ite ekan neuvolan jälkeen soittaa ja sopia sen ultra-ajan. Neuvolasta annetaan vaan kaikki tiedot mihin pitää soitella yms. :) Ja meillä riippuen neuvolatädistä niin voijaan yrittää kuunnella sydänääniäki jo ekassa neuvolassa, tietenki ne sanoo ettei ne välttämättä vielä kuulu ettei kannata huolestua. :)
Mulla huomenna jo toinen nla. Ja ultra. 9+4 mennään tänään. :) mää en jaksa tästä raskaudesta lähtee nt-ultraan kun meiltä on sinne niin paljon matkaa. Sitten rakenneultraan menen. :) meillä ne ajat tulee postissa..että ei paljon pääse itse vaikuttaa niihin.
Meillä seuraava neuvola vasta 9.11 Käytiin ekalla käynnillä 26.9 kun kasassa oli 8+4. Välissä vielä seulonnat eli verikoe + nt-ultra. Saatiin itse valkata sopiva aika sille ultralle..tosin mies ehti sen jälkeen jo varata itselleen yhden koulutuksen juuri sille samalle päivälle(lahopää..).
Mulla seuraava neuvola laitettiin marraskuun loppuun. Välissä verikoe ja nt-ultra.. se ultra vasta 1.11 ja ei julkiselta pääse ar-ultraan niiku aattelinkin, eli onneksi on varattuna perjantaille nyt ultra. Pelottaa vietävästi. Ja sokerirasituskin tuli mulle siihen marraskuun alkuun kun ilmasin huoleni radista.
Ensimmäinen neuvola käytynä, täällä on synnäriltä tullu neuvoloihin ohje että ennen nt ultraa ei kuunnella sydänääniä koska resurssit ei riitä siihen että huolestuneet äidit haluaa aiemmin ultraan sen takia että äänet ei oo kuulunu ensimmäisessä neuvolassa. Aina ei kuulu äänet näin alussa vaikka kaikki olisi hyvin.
Täällä kans huomenna neuvola. Siinä samassa tuon esikoisen neuvola. Oottelen edelleen ultraan kutsua kun viime viikon torstaina alkoi vuoto niin tk:sta laitto lähetteen että kutsu pitäs tulla.