Moi kaikki!
Mä uskaltauduin uutena matkaan.. Viikkoja nyt 11+2, mut täs on kyl kerenny tapahtua jo vähän liianki kanssa. Ekassa neuvolassa kävin 2viikkoa sit ja sillon saatiin jo sydänäänet kuulumaan pienen ettimisen jälkeen <3 Nyt sunnuntaina tossa lasteniloks leikkelin tonttuja, ku yht'äkkii tuntu kauhee valahus ja arvatahan saattaa, et vessaa tuli aika kiire toteamaan, et vuodan ja sen verta reilusti viel, et olin varma, että kesken meni. Päivystykses kävin tinkaa lähetteen ultraan jonka sain maanantaiks vasta ja lääkäri siin tutki, et kohdunsuu vähän auki ja vuoto tulee kohdusta. Mitäpä siinä muutakaan osas, ku tulla kotia itkee silmät päästä ja ootella seuraavaa aamua, et pääsee kuulee tuomion. Yllätys olikin aika suuri, kun ultrassa sit näkyikin hyväkuntoinen aikaa vastaava sikiö <3 mut löyty sit iso hyytymäkin sielt jonka takia pitäs nyt yrittää ottaa ihan iisisti, ettei alkas enempi vuotaa. Tosin voiko 5lapsen kanssa nyt kovin iisisti sit ottaa ;) 5.12 olis np-ultra ja jännittää ja pelottaa ja kaikkea mahollista ja tuntuu, et aika matelee, mut ei täsä nyt taas auta oikein ku yrittää olla liikoja stressaamatta.. Tätä stressiähän ei tietenkään helpota yhtään aikasemmat 4keskenmenoa. Täsä näin niinku "lyhkäsesti" mun raskaus tähän asti :D