Neuvolat, ultrat ym.

Hyi olkoon, mikä moka tk-lääkärillä.. Onnea Muska, hieno juttu! Jospa sun ovulaatio on ollukki vähä myöhemmin tai vielä hankala mitata 100% tarkasti, kun on niin aikaiset viikot :)

Voi mahoton! Enpä olis uskonut että tk-lääkäri vaan ultras huonosti mutta niinpä vaan näky ä.polilla sikiö ja syke. Oli vaan pieni ja vastas viikkoja 6+0 kun oli 6+6. Nyt mietin tietenkin että onko liian pieni viikkoihin nähden. Mutta vähän saa huokaista. Oi mikä säikähdys!
Voi ihanaa!!!:love017 Mikä helpotus!
Jospa pieni ottaa kohta kasvuspurtin<3

Ihania uutisia täällä! Huh, mikä jännitysnäytelmä!

Hieman harmittaa, että minua ei laitettu verikokeisiin ja äitiyspolille ultraan samassa tilanteessa. :( Viikko on aika pitkä aika jossitella, kun on väläytelty tuulimuna- ja kohdunulkoismahdollisuuksia...

Huh, ihana että tuli hyviä uutisia Muska! Toivotaan että wk_78 saat yhtä hyviä uutisia! Tuo odotus ja epätietoisuus on niin kamalaa, päivät on niin pitkiä silloin. :sad001

Mulla säännöllinen kierto ja tikutin oviksen etten oikein usko et olis ollu myöhemmin. SaaS nähdä.

Wk78 missä sut ultrattiin? Mut tosiaan TK:ssa ja näköjään voi ultraajalta jäädä näkemättä.
On kyllä eri käytännöt. Mulle lääkäri sano ku soitti töihin ku se hcg-arvoboli korkea et jos on kohdunulkoinen niin hyvä todeta ajoissa ja hoitaa että kun on viikonloppukin tulossa et jos sit kotona alkaa kivut. Tässä vaiheessa olin jo varma et näin on käynyt . Oi nyt on kyllä pää vähän sekaisin tästä kaikesta...jos lähtis nukkuun...

Mulla säännöllinen kierto ja tikutin oviksen etten oikein usko et olis ollu myöhemmin. SaaS nähdä.

Wk78 missä sut ultrattiin? Mut tosiaan TK:ssa ja näköjään voi ultraajalta jäädä näkemättä.
On kyllä eri käytännöt. Mulle lääkäri sano ku soitti töihin ku se hcg-arvoboli korkea et jos on kohdunulkoinen niin hyvä todeta ajoissa ja hoitaa että kun on viikonloppukin tulossa et jos sit kotona alkaa kivut. Tässä vaiheessa olin jo varma et näin on käynyt . Oi nyt on kyllä pää vähän sekaisin tästä kaikesta...jos lähtis nukkuun...

Minut ultrattiin neuvolassa. Eilen illalla alkoi tuntua oikealla puolella jomotusta, ja yön aikana en ole voinut nukkua oikealla kyljellä ollenkaan, koska sitten alkaa tehdä kipeää... Joten taitaa olla päivystysreissu tiedossa tänään.

Olipas muskalla jännittävät hetket, onnea iloisista uutisista :happy:!

Mikä wk:n vointi?

Sen verran oli muuttunut viime käynnistä, että vanhanmallinen vaaka oli muuttunut digitaaliseksi :grin

Ai mahdoton :grin. Meillä on kanssa ihan perinteinen (vai vanhanaikainen) neuvola. En millään vaan tahdo muistaa onko digivaaka, pitänee tarkkailla tilannetta :joyful:

Täällähän on ollut jännittäviä käänteitä. Onnea Muskalle hyvistä uutisista!

Tuli niin kovaa kipua tänä aamuna, että olen nyt äitiyspolilla tarkistuttamassa tilannetta. Verikokeita otettu, odottelen että joku myös tutkisi. Taitaa mennä jonkin aikaa, on tullut myös pidemmällä raskaana olevia käyrille jne.

Wk78 kovasti tsemppiä sulle ja toivottavasti pääset pian lääkärille! Täällä niin toivon että kaikki on ok ja selviäisit säikähdyksellä.

Tsemppiä wk_78! Toivottavasti pääset pian tutkittavaksi. Täällä peukut pystyssä, että kaikki olisi hyvin.[emoji173]

Tsempit päivystykseen wk_78! Onko sulla ollut kipujen lisäksi muuta, vuotoa tms? Pidetään peukut pystyssä että kaikki on parhain päin. :Heartred

Takaisin