Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosiaan hyvä että pääsit toiseen ultraan.Voi ihanaa!!!Voi mahoton! Enpä olis uskonut että tk-lääkäri vaan ultras huonosti mutta niinpä vaan näky ä.polilla sikiö ja syke. Oli vaan pieni ja vastas viikkoja 6+0 kun oli 6+6. Nyt mietin tietenkin että onko liian pieni viikkoihin nähden. Mutta vähän saa huokaista. Oi mikä säikähdys!
Mikä helpotus!Ihana uutinen muskaToivottavasti wk_78 sullakin kääntyis kaikki parhain päin
![]()
Välillä jaksan toivoa, suurimman osan ajasta en. Maanantaina toivottavasti selviää enemmän.Mulla säännöllinen kierto ja tikutin oviksen etten oikein usko et olis ollu myöhemmin. SaaS nähdä.
Wk78 missä sut ultrattiin? Mut tosiaan TK:ssa ja näköjään voi ultraajalta jäädä näkemättä.
On kyllä eri käytännöt. Mulle lääkäri sano ku soitti töihin ku se hcg-arvoboli korkea et jos on kohdunulkoinen niin hyvä todeta ajoissa ja hoitaa että kun on viikonloppukin tulossa et jos sit kotona alkaa kivut. Tässä vaiheessa olin jo varma et näin on käynyt . Oi nyt on kyllä pää vähän sekaisin tästä kaikesta...jos lähtis nukkuun...
!Sen verran oli muuttunut viime käynnistä, että vanhanmallinen vaaka oli muuttunut digitaaliseksi![]()