Neuvolat, ultrat ym.

Täällä käyty a.ultrassa. Kohdussa ei näkynyt mitään. Aiko laittaa vielä äippäpolille ja nyt istun labrassa ja ootan verikokokeisiin et katsotaan se hcg.
Sano jos olis kohdun ulkoinen olis jo oireillu. Jos olis tuulimuna niin kai siellä jotain olis näkynyt? Eli kkm mut eikö siinäkin näkyisi kohdussa jotain?

Huoh...
Siis ei voi olla totta.. miten on edes mahdollista.
*halirutistus*
Toivottavasti pian selviää enemmän!
Voimia:Heartred
 
Minä kävin tänään ensimmäisessä neuvolassa. Tänään neuvolan laskujen mukaan rv5+6
Sain sieltä lasketun ajan: 29.12.2018 :)
Tosin sitten ultrassa se varmasti muuttuu sinne tammikuun puolelle.

Nyt pari viikkoa odottelen ar-ultra aikaani.
 
Voi kurjuus Muska77! Olen niin pahoillani puolestasi :sad001

Itse juuri bussissa matkalla ultraan ja melkein tärisen jännityksestä.
 
Voi Muska77, ymmärrän täysin miltä tuntuu. :Heartred Onneksi pääsit verikokeisiin, mulla niitä harkitaan vasta ensi viikolla jos ei edelleenkään näy ultrassa mitään.

Tsemppiä, Little Miss Sunshine!
 
Tänään 6+6. Epäilen nyt kyllä itse tuota kohdunulkoista. Jos kerta kohdussa ei näy mitään ja testit vahvaa viivaa näyttää. Olipa niin musertava käynti...

Wk78 millä viikoilla sä kävit, oliko samat kuin mulla?
 
Tänään 6+6. Epäilen nyt kyllä itse tuota kohdunulkoista. Jos kerta kohdussa ei näy mitään ja testit vahvaa viivaa näyttää. Olipa niin musertava käynti...

Wk78 millä viikoilla sä kävit, oliko samat kuin mulla?

Oli juuri samat päivät kuin sulla tänään.
 
Miten kohdunulkoinen löydetään? Ultrataan koko vatsan alue?
Sehän voi pahimmillaan olla hengenvaarallinen tila.
 
Täällä käyty a.ultrassa. Kohdussa ei näkynyt mitään. Aiko laittaa vielä äippäpolille ja nyt istun labrassa ja ootan verikokokeisiin et katsotaan se hcg.
Sano jos olis kohdun ulkoinen olis jo oireillu. Jos olis tuulimuna niin kai siellä jotain olis näkynyt? Eli kkm mut eikö siinäkin näkyisi kohdussa jotain?

Huoh...

Mun siskolla oli tuulimunaraskaus. Olin mukana ultrassa ja näkyi vain suurentunut kohtu ja ruskuaispussi.
Muistaakseni hän kävi ar ultrassa rv8 kun oli sellainen fiilis ettei kaikki ole ok.
Raskausoireet hänellä oli todella voimakkaat sinne asti kunnes raskaus keskeytyi.

Tsemppiä paljon Muska!!
 
Lääkäri soitti töihin ja sanoi että mennä ä.polille gynen ultrattavaksi. Hcg 11 000 et kun se niin korkea niin saavat vielä katsoa löytyykö oikeasta paikasta mitään vai onko kohdunulkoinen.

Wk78 milloin sulla seuraava ultra? Jännä ettei otettu verikoetta.
 
Lääkäri soitti töihin ja sanoi että mennä ä.polille gynen ultrattavaksi. Hcg 11 000 et kun se niin korkea niin saavat vielä katsoa löytyykö oikeasta paikasta mitään vai onko kohdunulkoinen.

Wk78 milloin sulla seuraava ultra? Jännä ettei otettu verikoetta.
Oi voi.. jospa ne ois vaan ultranneet huonosti:Heartred tsemppiä Muska ihan hirmuisesti!
 
Lääkäri soitti töihin ja sanoi että mennä ä.polille gynen ultrattavaksi. Hcg 11 000 et kun se niin korkea niin saavat vielä katsoa löytyykö oikeasta paikasta mitään vai onko kohdunulkoinen.

Wk78 milloin sulla seuraava ultra? Jännä ettei otettu verikoetta.
Jospa olis vaan ollut jotenkin tosi huono ultralaite tai rakko liian täysi/tyhjä tai jotain muuta häikkää! Peukut pystyssä :)
 
Lääkäri soitti töihin ja sanoi että mennä ä.polille gynen ultrattavaksi. Hcg 11 000 et kun se niin korkea niin saavat vielä katsoa löytyykö oikeasta paikasta mitään vai onko kohdunulkoinen.

Wk78 milloin sulla seuraava ultra? Jännä ettei otettu verikoetta.

Vau! Johan on jännittäviä käänteitä! Tsemppiä/onnea ultraan!

Mulla on nyt tulevana maanantaina uudestaan neuvolan ultra, ensi keskiviikolle olin jo valmiiksi varannut yksityiseltä ultrausajan... Olisi minuakin kyllä kiinnostanut ne hcg-määrät, digi edistyi viimeisimpänä ”viikkoja 3+” -tulokseen... Ja oireita on, mutta niitähän on kai niin pitkään kun on raskausmateriaalia kropassa...
 
Huhhuh. Olen niiiiin helpottunut! Itkin vaan onnesta bussimatkalla kotiin.

Meidän pikku pavulta löytyi siis syke ja tasainen sellainen. Ihanaa :Heartred:Heartred:Heartred. Ultra tarkensi myös rv:t, eli nyt olis 7+1 meneillään. Kaks päivää nuorempi kuin oman arvion mukaan.
 
Muskalle paljon tsemppiä! Peukut pystyssä että kaikki olisikin hyvin:Heartred

Onnea muille hyvistä ultrakuulumisista! :) Vielä 10pv pitäisi odottaa omaa nt-ultraa, nyt harmittaa kun en mennyt ar-ultraan kun tää odotus on tuntunut niin mahottomalta..
 
Voi mahoton! Enpä olis uskonut että tk-lääkäri vaan ultras huonosti mutta niinpä vaan näky ä.polilla sikiö ja syke. Oli vaan pieni ja vastas viikkoja 6+0 kun oli 6+6. Nyt mietin tietenkin että onko liian pieni viikkoihin nähden. Mutta vähän saa huokaista. Oi mikä säikähdys!
 
Takaisin
Top