Neuvolat, ultrat ym.

Pitäisi varmaan pikkuhiljaa itsekin soitella neuvolaan, kunnan sivut vain ovat niin sekavat että veikkaan soittavani melko varmasti väärään numeroon :grin Ei tässä muuten mikään kiirus olisikaan mutta eikös neuvola laske sen 28pv kierron mukaan lasketun ajan? Sen mukaan viikkoja meinaan olisi jo 8+1 vaikka todellisuudessa menossa on ehkä 4+5 :rolleyes:
 
Pitäisi varmaan pikkuhiljaa itsekin soitella neuvolaan, kunnan sivut vain ovat niin sekavat että veikkaan soittavani melko varmasti väärään numeroon :grin Ei tässä muuten mikään kiirus olisikaan mutta eikös neuvola laske sen 28pv kierron mukaan lasketun ajan? Sen mukaan viikkoja meinaan olisi jo 8+1 vaikka todellisuudessa menossa on ehkä 4+5 :rolleyes:


Kyllä täällä ainakin laskee oman kierron mukaan mulla laski 31 päivän mukaan kun heittelee 28-31 kierto niin laski pidemmän mukaan ja ultrassahan tosiaan tarkentuu
 
Kyllä täällä ainakin laskee oman kierron mukaan mulla laski 31 päivän mukaan kun heittelee 28-31 kierto niin laski pidemmän mukaan ja ultrassahan tosiaan tarkentuu
Toivotaan että ottaisivat täälläkin kierron huomioon, torstaina ajattelin soitella niin tietää sitten enemmän.
 
Sain vihdoin soitettua neuvolaan ja varattua ensimmäisen käynnin 25.4. Silloin olisi rv 8+4.

En yhtään jaksaisi odottaa nt-ultraa, mietin menisinkö varhaisultraan, mutta sitten taas en haluaisi yksin kun mies on työmatkoilla pari viikkoa..
 
Monella on jo parin viikon päästä ekat neuvolat ja ultratkin, koitetaan jaksaa odotella! Oon ihan kateellinen teille, kun itte pääsen vasta n. 3vk päästä ekaan neuvolaan. :shifty::grin
 
Varasin itekki alkuraskauden ultran 7.5, jolloin viikkoja hauskasti 7+5 :) Onko edes pieni ikuisuus odotella viikko yli vapun! Pitää kunnalliseen soitella nyt loppuviikosta, siellä aikaa tulee menemään pari viikkoa tuota myöhemmäksi..
 
Mietin jatkuvasti onko mahassa jotain ja kun vielä niin oireetonta. Niin laitoin lopuksi viestiä neuvolatädille, että voisiko kurkata ultralla vielä tällä viikolla. Ja lupasi perjantaina iltapäivällä :nailbiting: Ihanaa vihdoin nähdä onko mitään, toki en varma viikoista niin ei voi olla varma näkyykö syke. Kuukautisista laskettuna olis jo 7+2 silloin, mutta veikkaan jotain 5+5-6+2 väliltä olisi. Neuvola-aikaan ei kyllä sitten edes enää pitkä että jos syke ei näy ei ihan älyttömän pitkä odotus siinä välissä.
 
Ikuinen haaveilija, oo iloinen oireettomuudesta :) oireetkaan ei vielä kerro onko mahassa kasvavalla otuksella kaikki hyvin. Mikään ei kerro mistään :grin

Mulla ois ar-ultra jo ens viikon alussa! Jännittää näkyykö siellä mitään, kun pitäis olla about 7+0.
 
Joo siis ei ole missään kolmesta raskaudesta ollut paljon oireita. Vanhin on eri sukupuolta kuin 2 nuorinta ja nuorimmista oli huonoa oloa. Esikoisen ajalta en sitä muista, joten saattaa toki olla tulossa vain samaa sukupuolta kuin Esikoinen. Mutta jos perjantaina saisi jonkinlaisen mielenrauhan, toivottavasti! Vaikeaa kun ei tosiaan niistä viikoista niin tietoa. Ekat testit oli tosi haalea plussa 2vkoa sitten. Veikkaan että yli viikolla heittää viikot tuosta menkkojen mukaan lasketusta, mutta ei kuitenkaan kahta viikkoa. Yritän siis verrata siihen milloin edellisestä tuli plussa kun oli tarkempi kierto ym. Muistaakseni haalea plussa 3+6 tai sinne päin. Selkeä tuli 4+4,mutta ei sekään tasavahva.
 
Nyt on neuvolakin varattuna 18.5, yli kuukausi vielä! Puhelimessa halus väkisinki laskea viikot 28 päivän kierron mukaan, vaikka sanoin että on ollu 33-34 päivää.. No ultrassa varmistuu sitte joskus..

Muoks// Vaihdoin aikaisemman ajan varhaisultraan halvemmasta paikasta, sinne siis heti vapun jälkeen 2. päivä :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
voih itsekin tekisi niin mieli varhaisultraan!!! esikosta en käynyt ja harmitti kun sain niin "huonot" ultrakuvat silloin NT ja rakenne ultrista... yht molemmista 5kuvaa kun mun paras ystävä sai jo ekasta ultrasta varmaan sen7kuvaa . en oo yhtään katkera :wacky:
 
Tänään näkis ekaa kertaa onko vatsassa jotain :nailbiting::smiley-angelic001:love017
Tajusin juuri, että on perjantai 13.mutta toivotaan että se on meille tällä kertaa onnen eikä epäonnen päivä. Pitkä päivä edessä ennenkuin päästään iltapäivään.
 
Tänään näkis ekaa kertaa onko vatsassa jotain :nailbiting::smiley-angelic001:love017
Tajusin juuri, että on perjantai 13.mutta toivotaan että se on meille tällä kertaa onnen eikä epäonnen päivä. Pitkä päivä edessä ennenkuin päästään iltapäivään.
Tsemppiä piinaaviin tunteihin, tuu sitten kertomaan meillekin miten meni! :)
 
Tänään näkis ekaa kertaa onko vatsassa jotain :nailbiting::smiley-angelic001:love017
Tajusin juuri, että on perjantai 13.mutta toivotaan että se on meille tällä kertaa onnen eikä epäonnen päivä. Pitkä päivä edessä ennenkuin päästään iltapäivään.

Onpas jännää! :) Tuuhan tosiaan sitte kertomaan mitä näkyi..

Noista kuvista, en itekkään saanu esikoisesta ekalta kertaa kuvaa, ku eihän se tulostusmasiina suostunu just mun kohalla toimimaan :grin Parhaimman kasvokuvan sain pari kuukautta ennen laskettua, se on vauvakirjaan liimattu muistoksi ja lapsen tunnistaa siitä ihan selvästi vieläkin :) Rakenneultrasta sain toistakymmentä kuvaa mut niissä oli tyyliin munuaisia kuvattu, ei niistä ollu itelle iloa :grin
 
Mä ainakin sain nt-ultrasta mahtavia kuvia, toistakymmentä pitkälti. Kasvokuvia, 3d- ja 2-d kuvia monia. Rakenneultrasta ei sitten saatukaan mitään kuvia mukaan...
 
Mä haluaisin mennä varhaisultraan. Ja oonkin miettinyt että viittiskö jo ennen Vappua mennä. Jolloin olis menkoista laskettuna 6+3. Mietin vaan että näkyyiskö vielä mitään. Vai pitäiskö malttaa odottas sinne 7+
 
Mä haluaisin mennä varhaisultraan. Ja oonkin miettinyt että viittiskö jo ennen Vappua mennä. Jolloin olis menkoista laskettuna 6+3. Mietin vaan että näkyyiskö vielä mitään. Vai pitäiskö malttaa odottas sinne 7+

Se ois jo ihan tuuristaki kiinni tuossa et kuuluisko sydänäänet vai ei.. En ehkä ite vielä vappuaattona uskaltais, odota vapun ylin ja meet vaikka heti toinen päivä niinku ite aion mennä :D Ainaki itestä tuntuu et jos ääniä ei löytyiskään niin se pelko ja huoli ois vielä pahempi ku ennen ultraa ja joutuis menemään uudestaan..
 
Takaisin
Top