Äitipolilta kotiuduttu, tällä kertaa meillä oli mukava lääkäri :) kaikki hyvin, munuainen edelleen laajentunut, kehu jos alkaa samat kivut lopussa vielä uusiks niin sit käynnistävät jo eikä laita sitä prkln stenttiä :)
Nyt asiaan joka jäi mietityttää, vaikka miehestä aivan taas turhaan. Vauva se vaan kasvaa nääs, tänään viikot tasan 36+0 ja painoarvio 3200g, ihme kun oli sitä painoo viimekerralla napsahtanu ittellekki :D mutta tää poika onki näköjään todellisuudessa ottanu ne.
Lääkäri ei osannu sanoa miten ne kasvaa loppua kohden, että on niin erilaista se painon kertyminen ja tosiaan sfmitasta ei voi mitää päätellä, ku se maha uppoo jotenki mun pituuteen/lantioon/selkään niin hyvin 0___o
Myös verenpaineen alapaine oli noussu, mutta hyväksytysti.. mitä mää nyt teen. Sitku lasskettu lähestyy ja mitään ei tapahdu voin varmaa alkaa kinuaa itteeni johonki painoarvioon? Sillä lääkäri teki hyvin pikasen sisätutkimuksen ja tokas vaan, että kohdunsuu kiinni, mutta hyvällä mallilla synnytykseen nähden? Ja ku mua ei oo tosiaan yhtää supistellu, niin alko jo miettii ylisikaisuutta :D
Mun pitiki kysyä cedjulta niitä sen painoarvioita vauvasta aiemmilta viikoilta, mutta sehän on ehtiny tositoimii tsemppiä!!!!! :)