Neuvolat ja ultrat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Verenpaineeseenkin vaikuttaa paljon, et missä sen mittaa, ja miten ja kuka. Vaikkei sitä ite uskos, mut ympäristö vaikuttaa! ;) Itse esim oot olevinas rentona niin voit alitajuisesti jännittää, kun "auktoriteetti" mittaa painetta ja ootellaa lukemia, et mitähä ne on.. Siinä huoli vauvasta iha varmasti kummittelee ken kullaki vaikka kui ois Calm, et jos itessään on jotai "vialla" niin heti on vaikuttaaks se beibiin.. yms yms :)

Cedjulla jännät paikat!! :) :eek:

Vielä siitä perhevalmennuksesta mikä sieppas mua iha hirveesti siihen imetykseen liittyen. Kutakuinkin täti sano näin "kun imetätte, ette missään nimessä räplää puhelinta samaan aikaan." Whattaa fuck!? :mad: ok se selitti sen baktereeilla mitkä pääsee siiheen mut sori vaan, jos tissitakiainen roikkuu vuorokaudesta 10 tuntia mun tississä nii saattaa kyllä olla että pitää välillä foorumilla käyvä tsekkaa tilanne...

"Tissitakiainen" :D ei sitä kyllä voi vaan istua ja imettää-puhelin ja tv tai jotain viihdykkeeks jos pikkunen hias syöjä...

Huiii, meneekö Cedju mahdollisesti synnyttää :) Saadaankohan me enää mitään tietoa välissä, vai onkohan seuraavaan kerran vauva jo maailmassa..Ihanaa, tsemppiä :blob5

en mä ainakaa anna imetyksen häiritä mun omaa elämää :eek: ja pitäähän sen vauvelin vähä vastustuskykyä saada...!

Nimeomaan vastustuskykyä! Eikös joka paikassa kuitenki toitoteta noista allergioista et ku kaikki on nykyään liian hygieenistä ja puhdasta!?:confused:

Tsemppiä Cedju! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja sulla on pian ihana pieni terve nyytti sylissä!

Tsemppiä Cedju ja päivittele kuulumiset ku jaksat!! :) :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppejä ja mahdollisimman kivutonta ja nopeaa synnytystä Cedjulle!!!! :HeartbigredPonnistan mielessäni siu kanssa lisävoimana!

Kotona mää oon mut koti sattuu olee ihan sairaalan lähel! Oliski ollu aika hyvä kun samaa aikaa synnyttämässä!

Voi hurjaa! Tsemppiä Cedju! Me huohotetaan ja ponnistetaan sun tukena ajatuksissa!

Takaisin