käyttäjä71
Vauhtiin päässyt keskustelija
Viimonen neuvolalääkäri koluttu. Tai siis se lekuri kolusi
Tässäpä kuulumiset sieltä:
RV 36+2
Paino +127g (alkupainoon tullut nyt lisää 16kg!!)
Turvotus +
RR 132/85
Pissa puhdas
RT
Vauvan painoarvio 2733g
Lapsiveden määrä 8
Ekaa kertaa törmäsin tuommoseen lapsiveden määrää mittaavaan lukuun, ikuna aikasemmin kuullutkaan.. Tuo vielä kuulemma ihan ookoo lukema... Muutenkin olen luullut, että kohtu on ylt ´ympäriinsä täynnä sitä vettä, mutta tää tohtori jutteli vaan jostain "lammikoista".. Nooooo, kait hää tietää mist puhuu
ja mulle riittää, että ymmärrän sieltä välistä sen sanan -> normaali
Kohdunsuu täysin pehmeä mutta vielä kiinni ja kaulaa sormella n. 1 cm
Siinäpä se sitten olikin. Mitään synnytystapa-arviota ei tehty eikä siis vissiin edes tehdä?! Vauva tulee ku on tullakseen ja siihen asti viikon välein terkan luona visiitti. Jotenki jäi semmonen olo että oliko tää nyt sit täsä? Hehe.. En tiedä mitä oikein odotin?! Kait sitä kuvittelee olevansa jotenkin erityinen ja ainutlaatuinen, että pitäisi syynätä ja tarkistaa kaikki mahdolliset asiat.. [:)]
Tässäpä kuulumiset sieltä:
RV 36+2
Paino +127g (alkupainoon tullut nyt lisää 16kg!!)
Turvotus +
RR 132/85
Pissa puhdas
RT
Vauvan painoarvio 2733g
Lapsiveden määrä 8
Ekaa kertaa törmäsin tuommoseen lapsiveden määrää mittaavaan lukuun, ikuna aikasemmin kuullutkaan.. Tuo vielä kuulemma ihan ookoo lukema... Muutenkin olen luullut, että kohtu on ylt ´ympäriinsä täynnä sitä vettä, mutta tää tohtori jutteli vaan jostain "lammikoista".. Nooooo, kait hää tietää mist puhuu
ja mulle riittää, että ymmärrän sieltä välistä sen sanan -> normaali
Kohdunsuu täysin pehmeä mutta vielä kiinni ja kaulaa sormella n. 1 cm
Siinäpä se sitten olikin. Mitään synnytystapa-arviota ei tehty eikä siis vissiin edes tehdä?! Vauva tulee ku on tullakseen ja siihen asti viikon välein terkan luona visiitti. Jotenki jäi semmonen olo että oliko tää nyt sit täsä? Hehe.. En tiedä mitä oikein odotin?! Kait sitä kuvittelee olevansa jotenkin erityinen ja ainutlaatuinen, että pitäisi syynätä ja tarkistaa kaikki mahdolliset asiat.. [:)]
)
)