Mä eilen sain lähetteen labraan jossa se aika oli aika tarkka. Seulonnasta kyse. Mut muut kaikki ultrat ym. varaan sitte itse vasta myöhemmille päiville ja ehkä ehtii ennen toista neuvolaa. Sokerirasitus tulee myös vasta myöhemmin eikä sillä ehkä niin päivän päälle. Aika hassulta tuntuu tuon seulonnan kanssa, ehkä siitä tosiaan kannattaa soittaa ja kysyä. Ei siinä olisi jotain väärinymmärrystä voinut sattua? No tyhmää tietty anyways.
Soittelin tilanteesta, ja sain nyt puhelinnumeroita mistä varata itse ne labrat, seulat ja ultran, jotta kerkeävät ajallaan. Niin asiat saatiin rullaamaan eteenpäin, vaikka ekaa neuvolaa saa vielä odottaa. Ainut mikä enää huolestuttaa, jos tuo viikon päästä oleva käynti peruuntuu. Siellä ollut kuulemma pitkää poissoloa, ja ei voitu varmaksi sanoa onko tilanne sama vielä ensi viikolla... Varasuunnitelmaakin kyselin, mutta sellaista ei ole, eli jos käynti taas peruuntuu poissaolon vuoksi, niin ei ole muutakaan paikkaa mihin päästä. Toivotaan ettei niin käy. Onneksi näistä muista tutkimuksista ei tarvitse nyt enää menettää yöunia, vaan saan itse varaille ne jo ennakkoon :)