<Lisabeth>
Asioista perillä oleva
Tammimammat 2017
Maalismammat 2018
Tammiäidit 2020
Tammikuiset 2023
Syyskuiset 2024
Mä otan lähes aina ton kasikuisen mukaan. Ja koitan sopii sellaselle päivälle muuten et isompi hoidos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pyysitkö ultrausta vai kuuluuko teillä ultraus neuvolalääkärin käyntiin automaattisesti?
Mulla ens viikolla nlalääkäri ja haluaisin kovasti kurkistaa masuun vaikka tiedän ja uskon et kaikki hyvin,mutta uteliaisuuttani jos vaikka vahingos näkyis sukupuoliki :D
Mut oon miettiny kehtaanko pyytää ku ei mitää erityistä syytä oo..
Eilen oli lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin. Joten hyvillä mielin voi jatkaa tästä etenpäin. Nyt vain edelleen luottaa siihen että asiat sujuu loppuun saakka kuten kuuluukin. On se vain hurjaa miten pelkästään yksikin aikasempi km voi vaikuttaa.
Käytiin rakenneultrassa tänään viikkoja 21+5 ja vastasi kokoaan [emoji4] Kaikki muutenkin kunnossa. Kysyttiin sukupuolta niin tyttöä meinasi sillä häpyhuulet näky aika selvösti, sanoi että 100% varmuutta ei tietenkään voi antaa. Hmm.. mietin et uskaltaakohon ostaa jtn mekkoa tai tyttömäistä jo, okis kyllö kiva. Kaks edellistä poikia ja paikat oli kyllä pojilla ihan erinäköiset ja selvä pippeli heillä näkyi...kuitenkin epäilyttää, että entä jos
Lyhkäsesti tännekin: vapautus radista tässäkin odotuksessa! Jännä miten tuo se mitä nyt tullu viime viikot jännitettyä...
Oliko sulla alkuun mittailut jne? Itse nyt mitannut reilun viikon ilman yhtään ylityksiä, mutta en tiedä tuloksia kun neuvolan hoitaja oli taas sitten pois kun piti katsoa nämä arvot ja jatko. En ainakaan meinannut säännöllisesti mittailla päivittäin kun arvot järjestäen hyvät.