eka neuvola takana 7.5 ja täytyy kyllä sanoa, että olin jotakuinkin pettynyt...(tai osasin jo odottaa ystävän vuodentakaisista kokemuksista jotain ...) mutta siis.......
Otettiin pissanäyte ja verensokeri ihan ok. ja kaikki oli ok. Hyvä niin.
Istuin siellä vastaanotolla 2 tuntia ja tämä n.60v. täti täytti koneelle kaikki, mitä ennakkolappuihin oli pitänyt täyttää, sitten hän järjestelmällisesti antoi mulle lappu kerrallaan "raskaus ja liikunta, ruokavalio, kielletyt ruoka-aineet" jne. jne.jne. ja ainoa, mihin keskittyi ennemmän, kuin muuhun oli se ennalta täyttämäni päihdekysely, johon olin merkinnyt ennen raskautta päihteidenkäyttöni... hohhoijaaa!oli siis kuitenkin ihan siellä alhaisimman tason puolella, mutta KOSKA en ollut merkinnyt vain yhtä vaihtoehtoa, vaan 2 eri vaihtoehtoa muutamiin kysymyksiin(koska tilanteet vaihtuvat vuoden aikana huomattavasti), niin ne piti väkisin käydä läpi, kunnes päätin, kumman haluan vastata! Taso ei kuitenkaan muuttunut, mutta se 1 numero oli saatava......
Sitten halusin kysyä lisäravinteista ja cociksen juomisesta, niin hän otti sen kielletyt ruoka-aineet lappusen ja vetosi vain siihen..... kysyin siis Herbalife-tuotteista- hän tyrmäsi suoraan ne, koska niitä ei myydä apteekissa eli niitä hänen mielestään ei ole tutkittu ja siksi ei myydä apteekissa......HALOO!!!