Neuvolakäynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juuri, kun ajattelin varailla neuvolan huomenna, kun olisi sopivasti aikaa, niin eipä siellä olekaan puhelinaikaa perjantaina. Eli soittaminen siirtyy maanantaille.
 
Juuri, kun ajattelin varailla neuvolan huomenna, kun olisi sopivasti aikaa, niin eipä siellä olekaan puhelinaikaa perjantaina. Eli soittaminen siirtyy maanantaille.
Maanantaina mäkin taidan uskaltaa soittaa😅 Jännittää jo valmiiksi! Tuntuu et koko raskaus muuttuu todellisemmaksi, kun neuvolakäynnit alkaa🥰
 
@pinenep mua jännitti ihan hirveästi soittaa sinne neuvolaan vaikka kolmas kerta jo kyseessä ja tuttu terkkari 🤣 ehkä se jotenkin konkretisoi tämän koko asian niin sekö siinä sit jännittää?
 
Mä oon menossa jo tällä viikolla torstaina neuvolaan, silloin viikkoja 8+2. Tuntuu jotenkin aikaiselta ajankohdalta 🤔 Nyt siis tänään 7+6. Tuntuu vähän hassulta mennä, en oo varhaisultrassakaan käynyt. Mutta kiva kun sieltä neuvolasta saa sitten sen lähetteen nt-ultraan ☺️
 
Oletko jo varannut ensimmäisen käynnin? Milloin käynti on ja mille viikoille osuu?

Mä voisin päivittää tähän listausta alle muokkaamalla aloitusta ☺️

Mirtsi 20.8. ja 27.8.
Nennaa 26.8. rv7+5
Marraskuunvalo 30.8.
Alinah 4.9. rv 7+6
Haavemaa1190 5.9. rv 7+6
Pikkumyy1 6.9. rv 10+0
Burkei 9.9. rv 7+6
Bandoo 10.9. rv 8+5
J3su 12.9. rv 9+1
Baskran 17.9. rv 10+0
PikkuPallero 22.9. rv 8+1
Mutki voi lisätä mulla 16.9 rv 8+6
 
Meillä oli tänään ensimmäinen neuvola, rv 8+6 tänään. Iloinen yllätys oli käynnillä saatu tieto, että ensi viikon lääkärineuvolassa ultrataan! Ollut niin vähän oireita nyt, että epäilyttää kaikki niin ihanaa ettei tarvitse odotella kuin viikko tietoa siitä onko siellä mitään vai ei 🥰
 
Mulla eka neuvola ens viikon tiistainq 10.9. jolloin viikkoja 8+2😁 piti ottaa mahdollisimman aikaisin jotta olis paremmin mahdollisuuksia saada se nt-ultra sopimaan omiin työvuoroihin
 
Täällä myös ensimmäinen neuvola nyt takana ja jäipä hyvä mieli. Kerroin että huolettaa km taustaisena kun oireet taas loppuneet ihan täysin, ja ihan pyytämättä teki heti lähetteen ultraan. Omakantaan oli päivittynyt että lähete hyväksytty, niin nyt vaan pitää ootella että soittavat ajan. Torstaisin ja maanantaisin täällä ultrataan, että hyvällä tuurilla vois jo huomenna päästä johonkin väliin. 🤞🏻

Koitettiin kuunnella sydänääniä dopplerilla mutta niitä ei löytynyt. Näin vähän toki oletettiinkin jo viikkojenkin takia, että ei välttämättä kyllä kuulu.

Nyt vaan pidän jokaista sormea ristissä että ultra antaa taas mielenrauhan nt-ultraan saakka 😊
 
20240904_171433.jpg

Ensimäinen neuvola takana, seuraava neuvolakäynti 23.10.
Siinä välissä käynti nt ultrassa, seulontaverikokeet 19.9 tai 20.9 täytyy käydä ottaa.
ohjeet tulee viestillä jossain kohtaa, miten pääsee varaamaan ajan nt ultraan. 😊
Sokerirasitukseen täytyy mennä rv12-16 välillä.

Sitten samalla vaihdettiin mut samalle terveydenhoitajalle joka on meidän kuopuksen neuvolahoitajan sijaistaja. Se meidän oma palaa tässä jossain kohtaa takas töihin, niin kiva päästä näkemään pitkästä aikaa. Kolmannen odotuksen merkeissä. 😊
 
View attachment 136648

Ensimäinen neuvola takana, seuraava neuvolakäynti 23.10.
Siinä välissä käynti nt ultrassa, seulontaverikokeet 19.9 tai 20.9 täytyy käydä ottaa.
ohjeet tulee viestillä jossain kohtaa, miten pääsee varaamaan ajan nt ultraan. 😊
Sokerirasitukseen täytyy mennä rv12-16 välillä.

Sitten samalla vaihdettiin mut samalle terveydenhoitajalle joka on meidän kuopuksen neuvolahoitajan sijaistaja. Se meidän oma palaa tässä jossain kohtaa takas töihin, niin kiva päästä näkemään pitkästä aikaa. Kolmannen odotuksen merkeissä. 😊
Oih, paperinen kortti! Vitsit ku meillä toi surkea sähköinen 😔
 
Eka neuvola takana. Sokerirasitukseen tarvii varata aika. Nt-ultra 30.9 jolloin viikkoja 13+3. Oisin halunnut aiemmin,mut Tyksillä ei ollut vapaita aikoja. Hetki siis odottelua kuitenkin😅
 
Takaisin
Top