Neuvolakäynnit

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unitupuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unitupuna

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2021
Huhtikuiset 2025
Oletko jo varannut ensimmäisen käynnin? Milloin käynti on ja mille viikoille osuu?

Mä voisin päivittää tähän listausta alle muokkaamalla aloitusta ☺️

Mirtsi 20.8. ja 27.8.
Nennaa 26.8. rv7+5
Marraskuunvalo 30.8.
Unitupuna 4.9. rv 7+1
Alinah 4.9. rv 7+6
Lovechild 5.9. rv 8+2
Haavemaa1190 5.9. rv 7+6
Pikkumyy1 6.9. rv 10+0
Burkei 9.9. rv 7+6
Bandoo 10.9. rv 8+5
J3su 12.9. rv 9+1
Emmih89 16.9. rv 8+6
Baskran 17.9. rv 10+0
PikkuPallero 22.9. rv 8+1
 
Muokattu viimeksi:
Itse ajattelin tänään/huomenna soitella, nyt on menkatkin virallisesti myöhässä. Vähän kuumottaa varata aikaa, viimeksi en päässy ekaan neuvolaan asti ku varhaisultrassa oli liian pieni sikiö 😔
 
Viikonloppuna varasin maisan kautta itselle ensimäisen neuvolan 4.9, se sattuu olemaan myös meidän 3vuotis hääpäivä. 🥰
Silloin olisi rv 7+6.
 
Viikonloppuna varasin maisan kautta itselle ensimäisen neuvolan 4.9, se sattuu olemaan myös meidän 3vuotis hääpäivä. 🥰
Silloin olisi rv 7+6.
Ompa helppoa et saa netissä varattua! Onko neuvolassa ultrakin vai pelkkä th-käynti? Jos on ultra, niin sehän kruunaisi hääpäivän 🥰
Meillä on neuvolaan 1 h soittoaika klo 12-13... Vähän haastavaa ku on potilastyössä ja tolla aikavälillä on 3 potilasta 😅 niillä on yleensä takaisinsoitto ja on jotenkin kiusallista ilmoittaa potilaille et "odotan itse lääkärinsoittoa, joten jos tää puhelin soi niin joudun heittämään sut hetkeksi käytävälle" 🙈 mutta yritän tänään saada varattua, ei se oo helpompaa huomennakaan 🫤
 
Mun piti tänään soittaa ja varata aika, mutta siirrän nyt suosiolla ainakin muutaman päivän. Viiva oli selvästi haaleampi, kun typeränä taas tänä aamuna testasin (vaikkei pitänyt!) 😫😅

En tiedä millä ihmeellä saan itseni pidättäytymään testaamisesta. Jos sais pidettyä edes sen yhden tai kaksi välipäivää, ja sitte keskiviikkona/torstaina katsoisi onko vielä haalistunut vai oliko testissä/pissassa vikaa.
 
Mä en ole vielä uskaltanut soittaa, mutta tällä viikolla loppuviikosta soitan jos testit ovat vahvistuneet normaalisti. :smiling-eyes:
Meillä päin pääsee myös varhaisultraan neuvolassa.
 
Mulla neuvola 22.9, silloin viikkoja 8+1, menkoista laskettuna olis ollut 9+1. Pelkkä Th.n jutustelu käynti missä sit lähetteet labraan ja ultraan. Ois saanut valinta myös etä-käyntinä, mutta haluan mielummin mennä paikanpäälle. 😊
 
Parin viikon päästä on aika. Tais olla 10+2 jos muistan oikein. Ja soitin heti varmistustestin jälkeen 😅
Ai että harmittaa, ettei joka paikassa pääsee ultraan neuvolassa 😅 mut onneksi meillä on ihana neuvolan terveydenhoitaja ni se korvaa hyvin 😊
 
Mä soitin just neuvolaan ja se mun vakkarihoitaja ei ollu paikalla ja toi vastannu oli ihan sika nihkee 😆 onneks oma th tulee takas syyskuun alussa ettei tarvi tota enempää ton kaa keskustella. Ei siis esim onnitellut, kysy vaan ku sanoin et plussasin ja varaisin aikaa niin "tupakoitko? Paljonko juot alkoholia?" 😆 ja lopulta toi ei suostunut varaamaan ees sitä neuvola-aikaa, sano et käy eka varhaisultrassa ja soittele sen jälkeen uudestaan... toki liittyi ton oman terkan lomaan sekin, mut tuli semmonen fiilis et "ei nyt turhaan varata ku katotaan se ultra et onko siellä ketään" 🤣

Mua lähinnä onneks naurattaa toi käytös, vielä ei oo raskaushormonit tarpeeks korkealla 😅
 
Mä soitin just neuvolaan ja se mun vakkarihoitaja ei ollu paikalla ja toi vastannu oli ihan sika nihkee 😆 onneks oma th tulee takas syyskuun alussa ettei tarvi tota enempää ton kaa keskustella. Ei siis esim onnitellut, kysy vaan ku sanoin et plussasin ja varaisin aikaa niin "tupakoitko? Paljonko juot alkoholia?" 😆 ja lopulta toi ei suostunut varaamaan ees sitä neuvola-aikaa, sano et käy eka varhaisultrassa ja soittele sen jälkeen uudestaan... toki liittyi ton oman terkan lomaan sekin, mut tuli semmonen fiilis et "ei nyt turhaan varata ku katotaan se ultra et onko siellä ketään" 🤣

Mua lähinnä onneks naurattaa toi käytös, vielä ei oo raskaushormonit tarpeeks korkealla 😅
No ompa jotenkin törkeän kuuloista! :No Evil Monkey:
 
No ompa jotenkin törkeän kuuloista! :No Evil Monkey:
Juu, ja siis en tosiaan tupakoi tai juo 😆 eikä oo mitään semmosta taustaa. Noi on varmaan sen vakkarikyssärit ja toki niistä pitää kysyä, mutta se tapa oli niin röyhkeä 😅
 
Mä meinasin huomenna soittaa neuvolaan jos viivat on tänään taas vahvistuneet :Hugging Face:

Jos ei oo niin lykkään soittoa sinne ihan loppuviikkoon että näkee vahvistuuko. Olisi vain niin kiva jo odotella ekaa neuvolakäyntiä ja sitä kun ultrataan ekan kerran:smiling face with heart-eyes:
 
Mä kuulun niihin pessimisteihin jotka ei oo uskaltanut vielkään soittaa, vaikka kohta alkaa jo vk 8. Viimeksi vaan innokkaana varasin eikä sille sitten ollutkaan tarvetta.
Kohta ne haukkuu mut siitä etten varannu ajoissa😅 kaipa se tarttis uskaltaa.
 
Yritin varata neuvola-ajan. Meillä on täällä tämmöinen "moderni" puhelintunti, eli kerran päivässä tunnin ajan voi soitella ja koettaa saada jonkun kiinni.. no tuuttasi tottakai varattua koko tunnin. Mä niin vihaan tätä systeemiä. Esikoisenkin neuvoloita varaillessa oon kironnut tän systeemin niin monesti. Ensin pitää ottaa keskellä päivää töistä tunti taukoo, jotta voit soitella, ja sitten ei edes vastata koko tuntina. Huoh, huomenna en ehdi soittelemaan, niin kokeillaan uudestaan ensi viikolla.
 
Ja lisättäköön vielä, että tietenkään noita puhelintunteja ei ole viikonloppuna, kun olisi aikaa soitella keskellä päivää.
 
Meillä on onneksi takaisinsoittopalvelu, joka toimii hyvin. Ihan kamalia tuollaiset puhelintunnit 🤯
 
Meillä myös 45min aikaikkuna missä pitäisi ehtiä soittamaan 😅 Toissapäivänä koitin soittaa enkä päässyt läpi. Tänään ihan vaan jänistin. Ja nyt mietin, että huomenna on jo taas perjantai, niin pitäisikö taas suosiolla odottaa viikonlopun yli. 🙈 Kohta on enää viikko vu:aan, niin kohta varmaan päädyn odottamaan, että oon päässyt käymään ensin ultrassa 😂
 
Soitin tänään. Ensi tiistaina olisi aika lääkärille, jossa katsotaan missä mennään. Omalle hoitajalle olisi aika 27.8.
 
Takaisin
Top