Tööllä kuunnellaan sydänäänet vasta rv 13-14 ->. Meillä Eka ultra on neuvolan kautta rv 8.Keskiviikkona olis eka neuvola ja viikot silloin 7+6. Mahdataanko kuunnella vielä sydän ääniä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tööllä kuunnellaan sydänäänet vasta rv 13-14 ->. Meillä Eka ultra on neuvolan kautta rv 8.Keskiviikkona olis eka neuvola ja viikot silloin 7+6. Mahdataanko kuunnella vielä sydän ääniä?
Nt-ultra oli mun neuvolasta saadun paperin mukaan varattava viikoille 11+2-13+6En ole halunnut soittaa neuvolaan ennen polin varhaisultraa, mutta tänään pitäisi soittaa. Saa nähdä kuinka pitkälle ensimmäinen käynti menee. Osaatteko sanoa missä vaiheessa saa yleensä ajan nt-ultraan?
En mä ainakaan Pirhalaisena pääse ennen nt-ultraa ylimääräseen ultraan. Ja rakenneultra on sen jälkeen seuraava. Kävin omakustanteisesti varhaisultrassa kylläSiis pirhan alueella olevat ultrataan ennen sitä np-ultraako?
Ois aika ihanaa jos sais monta ultraa, helpottaa omaa oloa.
Mennään omakustanteiseen varhaisultraan 6+4 ja sitten soitan neuvolan..
Täällä ei pääse kumminkaan ennen 8 viikkoa käymään niin en kiirehdi.
Vielä pitää vähän yli viikko odottaa ultraan.
Aika matelee
Varhan alueella ei ainakaan oteta ekalla kerralla. Oon aina saanut mukaan purkin joka pitäö itse viedä labraan ja samalla sit muita verikokeita. Seuraavilla kerroilla vasta pissataan neuvolassa.Huomenna eka neuvola. Mitään ohjeistusta ei sanonut puhelimessa, että otettas pissanäyte ja pitäisi pidättää ennen käyntiä. Onko jollain tietoa, et otetaanko se aina ekalla käynnillä? Siskolla otettiin ja ohje oli pidättää 2h.
Taitaa olla aluekohtaista. Luulisin.Huomenna eka neuvola. Mitään ohjeistusta ei sanonut puhelimessa, että otettas pissanäyte ja pitäisi pidättää ennen käyntiä. Onko jollain tietoa, et otetaanko se aina ekalla käynnillä? Siskolla otettiin ja ohje oli pidättää 2h.
Joo täällä saa just sen takia purkin ekalla kerralla et tutkitaan tulehdukset ihan labrassa. Muilla kerroilla sit vaan stixataan.Taitaa olla aluekohtaista. Luulisin.
Itse asun psshp:n alueella. Aina olen käynyt purkkiin pissimässä ennen käyntiä ja ajattelin huomennakin käydä ennen neuvolaa. Puhelimessa ei kyllä sanonut mitään täytyykö käydä pissillä mutta ei siitä haittaakaan ole. Virtsaviljely taidetaan tehdä joka tapauksessa kävi siellä pissillä ennen neuvolaa tai sen jälkeen tulehdusten poissulkemiseksi.
Kyllä, juurikin näinJoo täällä saa just sen takia purkin ekalla kerralla et tutkitaan tulehdukset ihan labrassa. Muilla kerroilla sit vaan stixataan.