Tänne voi laittaa esim. millon on tuleva neuvolakäynti tai mitä fiiliksiä käynnin jälkeen yms.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin varasin labrat. Samoin nuo sokerirasitukset kun täytyy oletettavasti mennä taas. Saa sitten perua, jos ei tarvitse. Helpompi suunnitella elämä näin.Äsken soitti neuvolan terkkari ja saatiin varattua aika ensimmäiselle käynnille. Tuli jotenkin hyvä fiilis kun oli niin mukavan oloinen tyyppi! Varasin nyt jo labroihininkin ajan. Kiva kun asiat etenee, vaikka nyt taas onkin odottelua tiedossa sen kuukauden verran suunnilleen.
Meillä hoitaja käski varata jo ajan valmiiksi, vaikka tekee lähetteen vasta ekan käynnin jälkeen. Mulle muutenkin hyvä kyllä ajoissa varata sopiva aika niin saa koulun kanssa sumplittua.Saitteko neuvolan kautta jo labralähetteet? Meillä vasta ensikäynnin jälkeen toisaalta sain ajan jo 21.3. että silloin mennään neuvolan mukaan 8+2 ja täälläpäin labrat 10-12 vkolla.
Minä kans joudun mennä 2x koska minun äidillä on diabetes. En odota ollenkaa tätä.. se litku menee kyllä alas, mutta se odottaminen on kauheeta.Tietääkö joku muuten tuosta sokerirasituksen suosituksesta, milloin sinne ohjataan? Kun se on muuttunut useita kertoja. Viimeisimmässä raskaudessa pari vuotta sitten ohjattiin testiin 2x, koska on sukurasite, vaikka olen alle 40-vuotias uudelleensynnyttyjä. Kun täyttelin tuota neuvolan esitietolomaketta, niin diabeteksen kohdalla kysyttiin onko omilla lähisukulaisilla, mutta tällä kertaa omat isovanhemmat eivät olleet listalla. Mut on ohjattu sokerirasitukseen, koska omalla mummolla oli tuo kakkostyypin diabetes. Siksi mietin, onko taas muuttunut Viimeistään tuolla neuvolassa selviää sitten.
Jep! Mä jopa himoitsin sitä glukoosijuomaa yhdessä raskaudessa Eihän se hyvää ole mutta menee kyllä, kun sen juo nopeasti. Odottaminen on rankempaa. Siksi ehdin jo toivoa, että suositukset olisivat muuttuneet ettei tarvitsisi mennä mikäli omalla isovanhemmilla on ollut diabetes. Mutta, neuvola kertoo kyllä jos pitää mennä. Olen varautunut että tälläkin kertaa joudun sinne.Minä kans joudun mennä 2x koska minun äidillä on diabetes. En odota ollenkaa tätä.. se litku menee kyllä alas, mutta se odottaminen on kauheeta.
Jännä nähdä miten mulle käy kun mun isovanhemmalla on ollut. Toivottavasti ei tarviJep! Mä jopa himoitsin sitä glukoosijuomaa yhdessä raskaudessa Eihän se hyvää ole mutta menee kyllä, kun sen juo nopeasti. Odottaminen on rankempaa. Siksi ehdin jo toivoa, että suositukset olisivat muuttuneet ettei tarvitsisi mennä mikäli omalla isovanhemmilla on ollut diabetes. Mutta, neuvola kertoo kyllä jos pitää mennä. Olen varautunut että tälläkin kertaa joudun sinne.