Neuvolakäynnit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Joko te ootte soitellut neuvolaan? Mä en oo vielä mutta ehkäpä sitä voisi pian sen suhteen aktivoitua :)
 
En ole vielä soitellut, aattelen että teen ainakin huomenna vielä uuden testin ja katson saanko hyvän viivan ennen kuin uskallan soittaa Alien Monster
 
Oon soittanut ja sain parin viikon päähän jo ajan Beaming Face With Smiling Eyes
 
Minulla on aika kanssa 20.10., mutta en vaan jotenkaan vieläkään pysty olemaan rentoutunut että tämä homma jatkuu ja on hyvin. Tosin eipä ne tuolla mitään tutki.
 
Sainpa soitettua neuvolaan, 25.10. Ensimmäinen aika, heti varaamamme varhaisultran jälkeen :) en kehdannut kysyä miten hän laski raskausviikot kun kuvittelin itse laskeneeni samalla tavalla, omien laskujen mukaan 4+6 ja neuvolan 5+1 Beaming Face With Smiling Eyes
 
Eka aika on varma loppukuusta koska silloin meinasi myös ultrata. Edellisen raskauden aikana oli radi ja nyt ikää paljon enemmän niin haluan varmistaa että kaikki on kunnossa
 
Ensimmäinen neuvola käynti on marraskuun alussa ja ultra ennen sitä. Sinne asti pitää jännittää, että kuinka pitkällä ollaan.
 
Soittelin jo neuvolaan, mutta aika tulee myöhemmin. Voi kun pääsisikin ultraan!
 
Mulla eka neuvolakäynti vasta 10+3. Sekin tuntuu tulevan jo ihan kohta, kalenteri täynnä kaikkee niin ei ois aiemmin ehtinytkään Beaming Face With Smiling Eyes nt-ultraan ei ollut vielä aikoja varattavissakaan sinne viikoille milloin pitäis siellä käydä. Täytyy käydä kyttäilemässä niin sais sellaisen ajan että mies pääsis myös mukaan.
 
Minulla on neuvola jo ensiviikolla, kun menkoista laskettuna ollaan silloin jo 7+5, on se tosin silloinkin ehkä puolisen viikkoa "etuajassa".

Enemmän jännitän sitä varhaisultraa kun neuvolaa. Siellä ei HUSin alueella kun tehdä mitään, jutellaan vaan perusjutut läpi. Saa toki labraan sitten lähetteen ja NT ultraan.
 
Mulla myös eka neuvola ensi viikolla, 8+1. Tosin todellisuudessa tuolloin viikot vielä vähemmän.
 
Enkä kyllä yhtään muista, mitä ekalla kerralla neuvolassa käydään läpi Alien Monster
 
Mulla olisi torstaina, katsotaan tänään varhaisultran jälkeen onko syytä...
 
Mä päätin että soitan ensi viikolla neuvola-ajan. Keskiviikkona varmaan, näytti silloin olevan sopiva soittoaika tarjolla. Silloin ois sitten 5+1 täynnä :)
 
Viime viikolla varasin 1. neuvola-ajan, kun oli varmistunut meidän klinikalla 5+3 ultrassa että raskaus on oikeassa paikassa ja näyttää OK:lta.
Eka neuvola-aika osuu 8+3.
 
Takaisin
Top