Neuvolakäynnit

Mulla olis ollu neuvola, ja tsadaa.. koko perhe kipeäksi! :sad001 Surkeeta ! Yritetään uutta aikaa siis RV 11+3, samalla olisi ne labrat. Toivottavasti parannun nyt ennen sitä... Muussa tapauksessa en kai kerkeä niihin labroihin..
 
Mulla oli tänään eka neuvola. Eipä siellä suurempia uusia juttuja tullut esille. Meidän terkka yritti rauhoitella mus tän ruokamanian kanssa että älä nyt herran jumala jätä tuoreita kasviksia syömättä listerian tai toksoplasman pelossa. Enkä saa kuulemma enää lukea netistä mitään Cat With Tears Of Joy

Lääkäri on marraskuun puolivälissä ja sokerirasitukseen joudun tässä jo heti alussa kun on sukurasitetta ja ylipainoa, ajankin varasin jo. Tehtiin myös suunnitelma että painoa ei mielellään saisi tulla kuin +10kg raskauden aikana. Tämä oli siis oma tavoitteeni eikä terkka mitenkään painostanut. Mielellään jos tulis vähän vähemmänkin niin aina parempi.
 
Tokalle neuvolakäynnillä piti mennä miehen kanssa yhdessä, mutta kun oli kipeenä, suunnitelmat muuttuivat. Kuulin ekaa kertaa sydänäänet. Beating Heart
 
Neuvolakäynnit ovat sujuneet aina hyvin ja mun neuvolatäti on tosi ihana. Musta neuvolaan on joka kerta tosi kiva mennä. Jotkut kritisoi Suomen neuvolajärjestelmää vanhakantaisuudesta, mutta mä ainakin fanitan sitä täysillä :smiling-eyes:.
 
Takaisin
Top