Neuvolakäynnit

Tänään soitin neuvolaan kun viime viikon perjantaina plussasin:) omien laskujen mukaan nyt 4+4 jos tunsin ovulaation oikein. Neuvolassa laskettiin tammikuisen keskenmenon mukaan 6+6 ja neuvolan sain 26.3 eli ensi viikon perjantaina:joyful: silloin joko 6+0 tai 8+2
 
Tänään oli ensimmäinen neuvola, aina unohdan, kuinka paljon siellä käydäänkään asioita läpi. :dead: Hankalaa, kun on muutenkin tällainen pulisija. :rolleyes:
 
Mulla ensimmäinen neuvola vasta tämän kuun lopussa kun viikkoja 10+
 
Neuvolakäynti takana mutta koska ei lapsi ole ensimmäinen ja ehdin myös yhdessä keskenmenneessä käydä tuntui se aika turhalta. Ajat jatkoa varten varattiin, ja hemoglobiini todettiin hyväksi. Ensi vkolla tulee vielä ferritiini-arvot.
 
Mun täytyis ens viikolla varailla aika kun viikkoja tulee täyteen jo 8.. jotenkin oon ollut aikaansaamaton kun en haluais käydä "turhaan" jos meneekin vaikka kesken :sorry:
 
Mulla eka neuvola ensi viikon jälkeen heti maanantaina,silloin RV 9. Varhaisultrassa sen sijaan käydään nyt ensitiistaina.
 
Eka neuvola varattu rv 9+3 ja nyt menossa 5+6. Pitkä aika odottaa...
 
Eka neuvola parin viikon päästä ja silloin pitäisi olla viikon 9 alku. Mitä siellä ensikäynnillä tehdään? Olen aika pihalla kun odotan ensimmäistäni ja en ole vielä edes kertonut raskaudesta kenellekään puolison lisäksi.
 
Takaisin
Top