Neuvolakäynnit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Mulle sovittiin eka neuvolakäynti 12.4., mutta kun pyysin varhaisultraa niin käyn ennen neuvolalääkärille menoa silloin varhaisultrapäivänä (25.3.) jo neuvolan terkalla. Kai se sit on jo eka neuvolakin, en tiiä siirretäänköhän sit toi myöhemmäksi sovittu aika jonnekin hamaan tulevaisuuteen samalla.
 
En ole vielä varannut mut vissiin meillä päin on jos on ennestään lapsia nii vasta rv9-10 eka neuvola ja ei oikeastaa haittaa vaikka ei olisi kun on vaan ultrat..
 
Sairaalasta tuli tänään kirje, missä oli aika rakenneultraan. Siihen on laitettu laskettuaika väärin :hilarious::banghead: muutamalla päivällä heitti, tarvitseeko siitä soittaa vai riittääkö että paikan päällä sanon? Mitä olette mieltä:joyful:
 
Onkohan menny jotenkin sekaisin kun kuitenkin vasta niskaturvotus ultra:bookworm: Mä varmaan soittaisin ja varmistaisin:grin
Ei kun rakenneultraa tarkoitan, mulla seurataan raskautta myös äippäpolilla, niin rakenneultra tehdään sieltä käsin :happy: lähetteessä luki että ottaa yhteyttä mikäli laskettu aika muuttuu, mutta heillä on väärä päivämäärä yleensäkin lasketulle ajalle:grin
 
Neuvolan varaan vasta, jos varhaisultrassa kaikki hyvin. Se olis 25.3. eli tasan kahden viikon päästä :)
 
Minä varailen neuvolaa varmaan joskus viikolla 8 jos kaikki silloin vielä ok.
 
Mä en ole vielä varannut neuvolaa. Esikoisen kanssa taisin odottaa ar-ultraan asti, että varmasti oli raskaana. Tosin sitä ultraskaan en ole saanut vielä aikaiseksi varata. :grin Nyt tosin sekin painaa kun haluaisin vaihtaa neuvolaa... Tai jos sitä terkkaria edes voisi vaihtaa. Sama olisi siis kuin esikoisen kanssa ja jotenkin ei synkkaa sen tyypin kanssa. Kysyin jo aiemmin voiko vaihtaa, mut sit pitäsi koko neuvola vaihtaa. Toisaalta on tässä muitakin neuvoloita lähellä ja tuonnekin pitäisi autolla/bussilla mennä..
 
Takaisin
Top