Neuvolakäynnit ja ultrat

Mahtavaa! No sitten me ei tosiaankaan varata sitä ar-ultraa yksityiseltä, kun 6.8 on eka neuvola (8+5) ja 11.8 olisi ollut ensimmäinen meille sopiva vapaa aika! :D

Huomenna ultra, apuvaaa!! :wideyed: ja vasta 17.15 illalla, että koko päivän saa jännittää! Mä oon niin varautunu saamaan vaan huonoja uutisia :sad001 voiko muuten ilta-aika maksaa enemmän Mehiläisessä? Vai onko 17.15 siellä vielä ilta-aikaa?

Ninni22: Hyvin se menee :)
Mielestäni se on niiden ihan normi aika ja sit viikonloppuna on päivystystaksat.

Kiitos, toivottavasti kaikki ois kunnossa :oops: hyvä että menee normaalimaksu, ettei tuu lisämaksua siitäki. :)

Täällä huomenna heti aamusta lääkäri ja neuvola. Toivotaan että ultraavat + kaikki olis hyvin. Ekaa kertaa suihkus käyty tälle viikkoa, mies avusti <3 Oksetus vaivaa edelleen, 4 kiloa lähteny tiistaista lähtien. Ihmekös tuo, kun mitään saanu pysymään mahassa.
Tänään 7+4

Mä romahdan jos saan huonoja uutisia ultrassa :'( anteeks mut mua stressaa ihan hirveesti!

Toivotaan parasta Ninni! Muakin jännittää ja pelottaa täällä, toivottavasti tulisi hyviä uutisia tänään :nailbiting:

Äitiyspolilla käyty ja ultrasivat, mutta eipä siellä ainakaan sydän sykkinyt. Pussi löytyi, jonka sisällä oli hyvinhyvin pieni ruskuaispussi (?), tai se oli lääkärin VEIKKAUS :-D Noh, raskaana ollaan kunnes toisin sanotaan! Mutta eipä ainakaan jäänyt sellaista levollista oloa tuosta reissusta. 2 viikon päästä uudestaan, josko sitten olis jo varmuutta onko siellä pussissa mitään.

Tuosta vaan tuli sitten mieleen, että älkää menkö liian aikaisin, niin ei tuu tämmöstä epämääräistä oloa :-/

Hei mulla oli kanssa 5+5 kun pääsin neuvolaan ultrattavaks, ei ollu siis varsinainen ar-vielä vaan tehtii vaan kartotus onks se oikeessa paikassa jne mun oireiden perusteella. Terkka arveli et mulla oiskin ollu vasta 5+3, mut siellä oli ilmeisesti ihan hyvänkokonen ruskuaispussi, ja se sano et vielä et tartte muuta näkyäkkään :) 6.8. katteleen sitä sykettä, toivon mukaan!

Niin ja tsemppiä hirveesti kaikille tänään ja lähipäivinä ultraan menijöille, eiköhän kaikki oo just hyvin masussa! :) <3

Meillä oli jo ultra reilu viikko sit eikä viikkoja voinut sanoa (ei osaavaa ultraajaa täällä) kun oli vielä niin pieni... syke näkyi. nyt vähintään 7+6 ja on kumma jos vieläkään eivät mitään tuon kummempaa osaa sanoa. Täällä kunnon ultrat hoidetaan oulussa terveystalolla.

Hei mulla oli kanssa 5+5 kun pääsin neuvolaan ultrattavaks, ei ollu siis varsinainen ar-vielä vaan tehtii vaan kartotus onks se oikeessa paikassa jne mun oireiden perusteella. Terkka arveli et mulla oiskin ollu vasta 5+3, mut siellä oli ilmeisesti ihan hyvänkokonen ruskuaispussi, ja se sano et vielä et tartte muuta näkyäkkään :) 6.8. katteleen sitä sykettä, toivon mukaan!

Niin ja tsemppiä hirveesti kaikille tänään ja lähipäivinä ultraan menijöille, eiköhän kaikki oo just hyvin masussa! :) <3

Olen päättänyt uskoa tuohon :-) Mulla on myöskin 6.8 seuraava ultra sairaalassa. Saadaan jännittää "yhdessä" ;-)

Multakin hirmuisesti tsemppiä kaikille tähän päivään ja tuleviinkin! :-)

emillanaatulia, kiva että on kohtalotovereita! :) Päivät menee kyllä yllättävän äkkiä jos pystyy olemaan suht normaalisti eikä koko aikaa aattele asiaa, nyt oon ainakin ite löytäny jonkun "tilan", etten koko aikaa murehi ja märehi niin hups, tänään on jo 6+2 :grin

Takaisin