Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En voi kuvitella miltä susta tuntuu, kun pelkästään tätä lukiessa mulle tuli älyttömän paha mieli.Soitin eilen ja jäi aika varaamatta, mulla jäi ihan kauhea fiilis puhelusta. Taustalla siis yksi km ja kkm. Summa summarum koko puhelusta oli et tervetullut ekaan ultraan olisin rv12-13, JOS en saa keskenmenoa ennen sitä (ja jos saan, niin voin kotona odotella vuodon loppumista, että ei tartte lääkäriinkään kuulemma tulla jos ei tuu voimakkaita kipuja). Siis ihan totta ja faktaa tuo, mutta jotenkin tuntu niin pahalta kuulla tuo ja puhua mahdollisesta keskenmenosta, kun mitään sellaiseen viittaavaa oiretta ei (ainakaan vielä) ole ollut. Olisin halunnut vain iloita että olen onnistunut spontaanisti lapsettomuushoitojen välillä raskautumaan ja uskoa tähän. Nyt on kauhean skeptinen olo ja paha mieli. Joka vessareissulla tihrustaa paperia ja odottaa vuotoa, meni vain uskon rippeet tähän. Ehkä tässä hormonihuuruissa ylireagoi mut surkea olo. Sovittiin sitten että soittelen lähempänä rv12 uudestaan JOS ei tule keskenmenoa ennen sitä..
Siis aivan kamala vastaanotto neuvolasta! Tosi ikävää, että oot saanu tällästä kohtelua, tsemppiä jos sulla on voimia, niin laita ihmeessä palautetta eteenpäin tai oo yhteydessä terkkareiden esihenkilöön!Soitin eilen ja jäi aika varaamatta, mulla jäi ihan kauhea fiilis puhelusta. Taustalla siis yksi km ja kkm. Summa summarum koko puhelusta oli et tervetullut ekaan ultraan olisin rv12-13, JOS en saa keskenmenoa ennen sitä (ja jos saan, niin voin kotona odotella vuodon loppumista, että ei tartte lääkäriinkään kuulemma tulla jos ei tuu voimakkaita kipuja). Siis ihan totta ja faktaa tuo, mutta jotenkin tuntu niin pahalta kuulla tuo ja puhua mahdollisesta keskenmenosta, kun mitään sellaiseen viittaavaa oiretta ei (ainakaan vielä) ole ollut. Olisin halunnut vain iloita että olen onnistunut spontaanisti lapsettomuushoitojen välillä raskautumaan ja uskoa tähän. Nyt on kauhean skeptinen olo ja paha mieli. Joka vessareissulla tihrustaa paperia ja odottaa vuotoa, meni vain uskon rippeet tähän. Ehkä tässä hormonihuuruissa ylireagoi mut surkea olo. Sovittiin sitten että soittelen lähempänä rv12 uudestaan JOS ei tule keskenmenoa ennen sitä..
Onnea!Tänään plussasin, mutten heti soitellut. Odotin puolison töistä kotiin ja kerroin uutiset. Huomenna soitan, jännittää!
En oikein tohdi tietenkään vielä sisäistää tätä, oireet on kuin alkaisi menkat, lisänä toki etova olo.
Milloin tämän sisäistää, sisäistääkö ollenkaan?
Oi onneaTänään plussasin, mutten heti soitellut. Odotin puolison töistä kotiin ja kerroin uutiset. Huomenna soitan, jännittää!
En oikein tohdi tietenkään vielä sisäistää tätä, oireet on kuin alkaisi menkat, lisänä toki etova olo.
Milloin tämän sisäistää, sisäistääkö ollenkaan?
Olipa ikävä vastaanotto. Siitä huolimatta raskaus voi jatkua ihan hyvin. Onko sulla nyt mitkä viikot ja millä viikoilla sulla on keskenmenot tapahtuneet?Soitin eilen ja jäi aika varaamatta, mulla jäi ihan kauhea fiilis puhelusta. Taustalla siis yksi km ja kkm. Summa summarum koko puhelusta oli et tervetullut ekaan ultraan olisin rv12-13, JOS en saa keskenmenoa ennen sitä (ja jos saan, niin voin kotona odotella vuodon loppumista, että ei tartte lääkäriinkään kuulemma tulla jos ei tuu voimakkaita kipuja). Siis ihan totta ja faktaa tuo, mutta jotenkin tuntu niin pahalta kuulla tuo ja puhua mahdollisesta keskenmenosta, kun mitään sellaiseen viittaavaa oiretta ei (ainakaan vielä) ole ollut. Olisin halunnut vain iloita että olen onnistunut spontaanisti lapsettomuushoitojen välillä raskautumaan ja uskoa tähän. Nyt on kauhean skeptinen olo ja paha mieli. Joka vessareissulla tihrustaa paperia ja odottaa vuotoa, meni vain uskon rippeet tähän. Ehkä tässä hormonihuuruissa ylireagoi mut surkea olo. Sovittiin sitten että soittelen lähempänä rv12 uudestaan JOS ei tule keskenmenoa ennen sitä..
No joo, oli kyllä Ensimmäinen tuulimuna oli ihan alussa, olisiko ollut rv4+jotakin, seuraava keskeytynyt keskenmeno oli rv8+4 (sikiö vastasi viikkoja 7+4, ei sykettä), tätä edeltävästi olin varhaisultrassa käynyt rv6 ja syke näkyi, mutta mainitsivat tuolloin että lapsiveden määrä olisi vähäinen.Olipa ikävä vastaanotto. Siitä huolimatta raskaus voi jatkua ihan hyvin. Onko sulla nyt mitkä viikot ja millä viikoilla sulla on keskenmenot tapahtuneet?