Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minun mielestä jo alkuraskauden ultran pitäisi kuulua kaikille. Ihan senkin takia, ettei tarvitse jahkailla missä ollaan menossa ja saatais seulonnat yms. osumaan mahdollisimman oikeaan ajankohtaan. Plus että heti nähtäis jos onkin jotain ongelmaa, esim. tuulimuna.Toi on kyllä niin epäreilua kun osa pääsee monta kertaa ultraa. Täällä pääasiassa 2krt jos ei oo mitään tosi vakavaa syytä lisäultrauksille.
Mitä tuolla ensimmäisellä neuvolalääkärillä tehdään? Mulla olis parin viikon päästä aika sinne.
Siis minkä sisätutkimuksen tekee? Ai että mä inhoan kaikkia tollasia tutkimuksia. Sattuko se? :D me asutaan KeravallaEsikoista odottaessa asuttiin keravalla ja siel neuvolalääkäri teki sisätutkimuksen, ultras (sukupuolta ei suostunu kommentoimaan, mut laittoi oman arvion ultrakuvan taakse ja saatiin se kun vauva oli syntyny. Ja ihan oikein veikkas sukupuolen rv 15+0!). Perus sykkeet ja neuvolakäynti ennen tota lääkäriä.
Nyt tässä toisessa ja eri paikkakunnalla mulla oli pelkkä lääkärikäynti, ei th käyntiä ollenkaa. Lääkäri otti painon ja verenpaineen. Sisätutkimusta ei tarvinnu ku ei oo mitään ongelmia ollu sillä suunnalla. Sydänäänet kuunneltii. Tosi turha käynti.
Eli paikkakunta/neuvolakohtaista mitä lääkärikäynnillä tapahtuu :)