Neuvolaan vielä pari viikkoa, olisi niiiiiin ihanaa jos siellä kuunneltais sydänääniä kun en varhaisultraankaan mene, sais tietää että onko siellä vatsassa elämää. 9. Raskausviikko alkaa silloin että tuskin kuitenkaan kuuntelee
Mä olen myös menossa Perhe-Arteen ultraan :) 85e koko homma. Tosin ultran tekee kätilö eikä lääkäri, että diaknoosia ei saa, mutta kätilö riittää mulle tosi hyvin kun haluun vaan nähdä sykkiikö sydän vain ei ja että raskaus on varmasti oikeassa paikassa. Lahdessa samalla firmalla olisi 10 vai 20 e halvempi, mutta se raha menee jo melkein vaivaan ja bensoihin lähteä täältä pk-seudulta ajelemaan
Millon tää neuvola kannattais varata. Ensimmäisen kohdalla varasin tasan viikolla 5 ni nauroi mulle puhelimessa et voi käydä viel mitä vaa mut varataan nyt sit. Ni nyt ku 4+1 ni en haluis hätäillä.
Kuulostaapa oudolta, että naureskellaan..
Ekassa ja tässä tokassa oon kyllä varannut ajan aikaisin. Ja tällä kertaa sain ajankin jo 20.4, jollon olis vasta 6+3.
Rubiini, onpa outoa, jos on ihan naureskellut! Meidän kaupungin neuvolan sivuillakin lukee, että aikaa voi varata kun on tehnyt positiivisen raskaustestin :)
Mäkin soittelin hyvissä ajoin ja eka aika mulla on jo 18.4 joka on mun mielestä aikaisin :D
Miten se tolleen on sanonut! Minäkin soitin heti kun olin kolmena perättäisenä päivänä tehnyt positiivisen testin, ja viikot oli jotain 4+3... Meillä lukee kanssa neuvolan sivuilla että soittaa voi heti plussattuaan.