Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kävi nyt niin, että yllätysraskaus tuli. Esikoinen vasta 10.5kk, toissapäivänä tein positiivisen testin ja eilen neuvolan ultrassa todettiin että rv 11+5mennään. Elikkä oon nyt yhtäkkiä kolmatta kuuta raskaana. Nyt yritän saada np ultran lähipäiville, verikokeisiin ei ilmeisesti keretä. Mikä jännittävä vuosi taas tulossa! :-)

Ihanaa kissanainen, onnea :)

Onko teille tarjottu isäneuvolaa? Meille voidaan varata ultran jälkeen isälle aika isäneuvolaan. Yritin illalla kääntää ton nallekarhun päätä notta jos vaikka menisi, se on ilmeisesti terveystarkastus ja mitataan kehonkoostumus jne. Ei kuulemma ole menossa kun pelkää saavansa noottia ylipainostaan, mutta kyllä minä koitan hänet sinne saada... :-D

kuulumisia. eli joo keskenhän se taas meni. nyt on mitta täysi ja harkitsen vakavasti kohdun poistoa. onnea kaikille odottajille ja tsemppiä!

Jana eikä.... Olen todella pahoillani, että menetit molemmat pienet... Voimia toipumiseen, niin fyysiseen kuin etenkin henkiseen <3

Onko muilla jo lääkärineuvola-aikaa? Mulla piti olla 14.6.mutta sain viestin, että joudutaan siirtämään jo maanantaille 6.6.. Vähän ihmetyttää, kun en silloin ole vielä np-ultrassakaan käynyt.. Ja suuri pessimisti minussa heti mietti, ettei vain jo käydyissä verikokeissa ollut jotain hälyttävää. Argh tätä päätä.. :/

Mulla ei ole varattu edes seuraavaa käyntiä neuvolaan :( verikokeet tulossa maanantaina ja sit vielä 2 viikkoa sen jälkeen ultraan. Mulle sanottiin vaan että soita sit ultran jälkeen..

Viime viikon keskiviikkona oli ensimmäinen neuvola, viikkoja 9+6. Sydänääniä ei kuulunut. Minulla on vain ollut jo parisen viikkoa tunne, ettei lasta meille ole tulossa.. Että olisi mennyt kesken.. Alussa nimittäin oli pahoinvointia yms, mutta ne loppuivat kuin seinään. Ainoa, mikä on jäänyt on sairas väsymys, mikä osaltaan johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Kyllähän neuvolantäti sanoi, että kaikilla ei sydänäänet vielä tässä vaiheessa kuulu, ja että heidän laite on niin epätarkka. Mutta silti mietityttää. Eilen tuli aika np-ultraan, mikä olisi sitten 10.6. yllättävän nopeasti tuli aika.. Tänään kävin verikokeissakin, mutta niihinkin tuntui tyhmältä mennä, jos kesken on mennyt.. ja sitten pettymään tuonne np-ultraan..

Ampiaispesä onko sulla ollut jotain merkkejä et olisi mennyt kesken? Ei multa edes kuunneltu neuvolassa sydän ääniä, sanoi heti että enne rv11 ei kuunnella kun voi olla ettei kuulu niin ei lähdetä yrittämäänkään.. Varhaisultrassa sentään kävin ja siellä olin viikkoa aiemmin nähnyt pikkuiseni ja tasaisen sydämen sykkeen.. Nauti olostasi jos voit kerran hyvin, täällä 24/7 pahoinvointia/kuvotusta, ei kivaa.. Ja tilanne rv10+5

Takaisin