Neuvolasta terveisiä täältäkin suunnalta. :)
Sf-mitta oli 29cm tai 30cm. Siinä oli harjoittelijakin mittaamassa, niin menin sekaisin että kumpaan he nyt sitten päätyivät. Sattui aika paljon, kun harjoittelija paineli aika kauan aikaa häpyluun päältä ja yritti etsiä oikeaa kohtaa. Sitten kun kätilö sen teki niin ei tuntunut paljon yhtään, lisäksi minulla olisi pitänyt olla heti polvet koukussa..harjoittelija ei sitä huomannut sanoa ollenkaan. Yläkäyrillä näköjään mennään tuon kasvun kanssa, ihan tosissaanko raskausviikoilla 27+4 pitäisi sf-mitta olla 24...Vai ymmärsinkö väärin?
Sydänäänet myös kuunneltiin, vaikka kovasti yrittikin lähteä karkuun.

Minulla oli viime viikolla se sokerien seuranviikko ja nyt sitten neuvolassa päättivät tehdä lähetteen äitiyspolille, että pääsen ylimääräiseen ultraan ja myös diabeteshoitajan juttusille. Nyt vasta tosiaan pääsen hänen juttusilleen, olisi luullut että se olisi ollut heti alussa, kun radi todettiin.
Verenpaineet huiteli taas korkeissa lukemissa, jännittäjä kun olen. Kotimittauksissa kuitenkin ihan hyviä lukuja. Hb oli 132, joten onneksi se ei ole laskenut.
Nyt sitten vain odottelemaan kutsua äitiyspolille, ihan mielelläni menen. Varsinkin kun pääsee ylimääräiseen ultraan.