Kirjotellaanpa nyt vähän tännekin, kun on jo pari ultraa sekä eka neuvolassakin käynti takana. Mulla on tosiaan ollut hyvä tuuri, kun keskusneuvolassa ystävä töissä, niin olen päässy ultraankin jo kaksi kertaa. Ensimmäinen ultra oli jo kolme viikkoa sitten ja silloin arvioitiin lasketuksi ajaksi 3.12. Itse olin laskenut, että laskettu aika olisi ollut 1.12. Tänään sitten kävin toisen kerran ultrassa ja hups...raskausviikkoja olikin 10+0 sijasta 10+4 eli laskettu aika onkin nyt sitten marraskuun puolella 29. päivä. No, vaikka kyse on vain muutamasta päivästä, niin silti tässä vaiheessa on kiva, jos raskaus onkin pitemmällä kuin mitä oli odottanut, vaikkakin sitte vain tuon vajaan viikon. Riskiviikot, kun alkaa vähenemään ja mieli sen mukana muuttumaan vähän luottavaisemmaksi :).
Vaikka laskettu aika muuttui marraskuun puolelle, niin tunnen tämän joulukuun ryhmän omakseni, joten aion jatkossakin täällä pysyä teidän iloksi tai haitaksi

.
Neuvolassa käynti ei sen suuremmin antanut itselleni mitään, kun on tullut paljon jo itse hankittua tietoa. Ainoa ilo siinä parin tunnin käynnissä oli, kun sai kuulla sydämen sykkeet ensimmäistä kertaa. Tänään sitte ultrassa kuuli mieskin ja nähtiin, kun toukka heilutteli meille jo käsiä...voi sitä iloa ja onnen tunnetta

.
Ihana tosiaan lukea muidenkin hyviä uutisia! Kovasti odotan myös perässä tulijoiden ultrakuulumisia ja toivon, että kaikki päästään onnellisesti loppuun asti