Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Posti toi tänään kutsun np-ultraan ja jouduin heti siirtämään sen viikolla eteenpäin töiden sekä lomamatkan vuoksi. Ärsyttää, koska muutoinkin odottaa ultraa kun kuuta nousevaa ja sitte joutuu vielä siirtämään sen eteenpäin.. Toukokuun lopulla ultrataan nyt sitte, odottavan aika on pitkä..

Rupesin tässä miettimään taas vaihteeksi että onko kenelläkään tietoa siitä että onko 2 cm kokoinen raskauspussi liian suuri jos alkio olis sen 2mm? 8) pitäis kai lopettaa tää sressaaminen ja miettiminen, mutta ei se vaan oo niin helppoo :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tinakenkätyttö, ei ainakaan minun korvaan kuulosta mitenkään "luonnottoman" kokoiselta, eiköhän kaikki oo hyvin! :)

Tänään näkyi ultrassa pieni syke ja viikkoja n. 6+3 :) Kierukka saatiin poistettua onnellisesti, eikä raskaus keskeytynyt. Nyt toivotaan, että esikoisella eilen todettu parvorokko ei aiheuta mitään.

Ultra.jpg

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Hienoa, että Enyan kierukka saatiin turvallisesti pois.

heis terveisiä lääkäristä :) mulla löyty iso hematooma kohdusta ja pikku ninja 3mm pituutta vahvalla sykkeellä varustettuna <3 nyt 4vko ja sit lääkäriin ja kesäkuun puoleevälii ollaa 100% vuodelevossa kuulemma, lääkäri teki miehelle todella selväks että mä saan liikkua nyt ainoastaa vessan ja sängyn väliä.

Scan 55.jpeg

kiitos olento, oon super onnellinen ku saatii hyvii uutisia. 30.5 sit taasen lääkäriin inshaAllah. lääkäriki hymyili ja oli helpottun, sen älkee läksytti miestä ja viel tk:n pihallaki ku näki et ollaa vespalla liikkeel.

Niukku: kaippa se koko sitten voi olla normaali :)

Nyt tosin alavatsaa vihloo ja pistelee välillä, ja sitä ruskeaa oli taas vähän vuotanut. Onhan sitä kyl jo tullut plussauksesta asti, eli reilut neljä viikkoa. Tiedä vaikka mullakin olis hematooma, vaikka viimeksi ultrassa ei lääkäri siitä mitään maininnut. Olis siinä töissä selittelemistä jos joutuis pitkälle saikulle. Siinä vaiheessa tarvis kertoo kyl jo totuus.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Gatusalle ja Enyalle! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

ei maininnu totes et rv 6 mut ei sen enempää ku kyselin, sykkeen näytti ei sen enempää tuo on sellai nopia ultraus ja ulos kiitos. no läksytti sentää miestä mut eipä menny perille sille ainakaa ku lääkäri sano että mä EN SAA TEHÄ MITÄÄ ainoastaa vessas saa käydä. eli vuodelepomääräys kävi entistä tiukemmaks hematooman( kohdussa olevan mustelman/verenpurkauman) takia. näkyy muuten ultrakuvassa alhaalla pitkänä mustana alueena kohdussa. mitä ilmeisimmin tuli tänää menomatkalla lääkäriin ku tuli kunnon töyssy, siitäki lääkäri sit läksytti jopa pihalla ukkoa et vespallaha et enää vaimoas kuljeta ettei saa keskenmenoa.

kiitos kaikille onnitteluista :) 30.5 saadaa lisää tietoa ja LA tarkentuu kun on uus ultra inshaAllah...4vko odottavan aika on todella pitkä.

Heippa,ajattelin kertoa omia neuvola kokemuksia. Nyt siis odottelen pääsyä kans ekaan neuvolaan,joka 9.5,rv sillon joku 8 kaiketi. Mulla kun kierrot on aina heittäny ihan häränpyllyä niin en oikee ees tiiä misä välissä mä onnistuin tulee raskaaksi :D Yritystä kyllä oli ja olin ihan ihmeissäni,että näinkin äkkiä tulin,kun ensimmäistä yritettiin sellaset 1,5v.Yllättävän rauhallisesti oon ottanu tän,ehkä se on kun ensimmäisen kanssa päivät menee vauhdilla niin ehdi mitään ajattelemaankaan.

Mulla on vähän huonoja kokemuksia noista ekoista ultrista,kun täällä meillä ilmeisesti on varhaisultra,ainakin silloin oli.No koska en ensinnäkään ollut niin pitkällä kuin ne neuvolassa väitti,mitä itse koitin sanoa,kun olin ovuloinu jonku 1vko myöhemmin kuin naiset normaalisti. Ja sitten oli jotku todella vanhat laitteet,niin eihän siellä mitään sitten näkynyt tai näkyi mutta se lekuri ei oikee tienny mitä. No se oli joku todella kylmä,eikä minkäänlaista myötätuntoa tunteva lääkäri. Sano vaa,et ei tääl mitää näy,laitan eteenpäin,moikka.Oltii sillee,et aha!Päästiin 2pvän päästä keskussairaalaan kunnon ultraan.Ne päivät oli ehkä elämäni surkeimmat.Mutta kaikeksi onneksi siellä oli niin hyvät laitteet,että selkeesti näkyi sikiö joka heilutti meille.Pikkusen oli kyllä vuoristorataa tunteet sillon.

Tänään pääsin keskiviikkona alkaneen vuodon takia lääkäriin ja niin se lääkäri totes, että keskenmenolta näyttää. Laittoi lähetteet maanantaille kättärille ultraan ja sit labraan vielä. Ultrassa sitten tsekataan miten hyvin kohtu tyhjentynyt.
Oli ihan hirveä vappu. Itkuiset pari päivää. Nyt on vähän helpompi olla kun pääsi lääkärissä vihdoin käymään. Vaikka kuinka riskin tiesi niin ei sitä vaan omalle kohdalle uskonut käyvän. Molemmat kun ollaan kuitenkin nuoria ja terveitä, niin ei edes ole ikää taii sairauksia selittämässä tätä. Toivotaan, että seuraavalla kerralla parempi tuuri ja saatais jo ensi vuonna se oma vauva<3

Toivon koko sydämestäni teille kaikille turvallista ja siunattua raskautta ja että saatte joulukuussa pikkuisenne terveinä kotiin!

Voi Rigo... Tiedän tasan tarkkaan miltä toi tuntuu. Mulla meni joulu pilalle, kun pahimmat vuotopäivät oli jouluaatto ja joulupäivät. Mutta nyt sitten vaan uutta yritystä kun vuoto on loppunut ja kuulemma yhden keskenmenon jälkeen raskautuukin kai jotenkin helpommin. Näin mulle ainakin kävi. Tsemppiä kovasti! :Heartpink

Gatusalle ja Enyalle onnea sykkeistä! :)

Takaisin