Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla eka ultra eli Np-ultra on 12.6. Mutta innolla sitä odotamme :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :Heartred

Mä soitin tänään neuvolaan ja aika tulikin jo heti 2 viikon päähän! :) Silloin sitten 8.rv menossa eli ajoissahan tuo on. Laskettu aika sitten muuttui, aikaistui parilla päivällä eli nyt onkin LA 25.12.2014 :Heartred Jouluvauva :Heartred samalla sitä hyppäsi rv 5+3 suoraan rv 5+5 !! Kunpa menis yhtä nopeeseen tahtiin muutenkin :wink:p

Tänään olis mulla neuvola klo 12.30. En tiedä miksi mut jännittää aika paljon, ja jotenkin tuntuu turhalle mennä sinne jos tää onkin tuulimuna! Vuoto onneks vähentynyt, lähinnä ruskeaa tiputtelu vuotoa tulee jos nostelee painavaa tms. Sunnuntaina Clearbluen testi näytti 3+ . No ens maanantaina epätietosuus helpottaa kun pääsee uusinta ultraan.

Mukava kuulla että monilla on ollut hyviä ultra kuulumisia :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

tsemppiä tinakenkätyttö neuvolaan, ootko millä viikolla tällä hetkellä, tuli vaa mielee et oisko mahollista kuulla sydänäänet dopplerilla... tai josko siel ois mahollisuus kattoa onko kaikki kunnossa.

Kiitos :) Epäilisin että olen 7-8 viikoilla, koska olin siinä ultrassa pari viikkoa sitten ja sillon koko oli 2 mm. Täytyy kysyä neuvolan tädiltä näkeekö hän niitä lääkärin kommentteja siitä ultrasta mistään. Mua jäi silloin hämään että tarkoittiko lääkäri sillä 2 mm alkioo vai jotain raskauspussia.. Täytyy kysyä olisko mitään mahdollisuutta päästä ultraan, mutta veikkaan että ei onnistu muuta kuin ajanvarauksella :(

mulla oli sama juttu lääkärin kans, jäi mietityttää et mitä kaikkee kuvassa on ku lääkäri totes vaan et raskaana oot rv 5+X nähää viikon päästä uudessa ultrassa. oli pakko skannata se kuva ja laittaa kaverille joka sit kysy kätilötuttaviltaa mitä ne näkee siinä. ku mä ehin jo säikähtää et onko siel 2 ruskuaispussia (mein suvus ku ei ol lähistöllä kaksosia kellään) jos ois 2 ni ois tulos identtiset kaksoset ku yks raskauspussi

Muokattu viimeksi:
Se on kyl inhottavaa kun lääkärit ei voi sanoa tarkemmin mitä siinä näkyy :( mä tivasin neuvolatädiltä mitä lääkäri oli kirjoittanut. Kohdussani oli 2 cm nesteontelo eli raskauspussi ja sen sisällä oli 2mm hippunen. Se lääkäri ei mulle kertonut mitään siitä 2 cm nesteontelosta ja olen koko ajan luullut että se koko pallo oli sen 2 mm kooltaan! Nyt sitten vaan odotellaan ens maanantaita, pelätään pahinta ja odotetaan parasta..

se nesteontelo on todennäkösest ollu raskauspussi ja se 2mm hippunen ehkä sit ruskuaispussi tai jotai vielä mukavampaa. saitko sä ollenkaa itelles kuvaa siitä ultrasta sillo ollenkaa?

En saanut siitä kuvaa, toivottavasti maanantaina saan jos siellä on elämää.. Ehkä se vaan on niin pieni ettei siitä 2mm jutusta lääkäri saanut selkoa. Tai sitten voihan mittausvirheitäkin varmaan tulla..

toivotaan parasta tinakenkätyttö että siellä pikkunen köllii ja sydän sykkii tasasesti kun pääset ultraan :)

Kävin tänään kipujen takia ultrassa, epäilin että olisi ollut kohdunulkoinen. Oikeassa paikassa näkyy jotain olevan, mutta sikiökaikua ei ultrassa näkynyt. Tänään olisi pitänyt olla 6+3, mutta nyt joudutaan pari viikkoa jännittämään kuinka käy, näkyykö ens kerralla jotain, onko tämä tuulimuna vai tuleeko taas km. Tää ei oo enää yhtään kivaa :(

13235502.t.jpg
tulipas hassu kuva. Tänään käytiin kurkkaamassa onko masuasukki viellä kyydissä. : ) Kyllä mieski liikuttu kun näki ja kuuli että sydän lyö <3 Kaikki näillä näkymin hyvin : ) Huhhuh.

Voi metsämansikka : ( Piän peukkua täällä että pikkunen papu löytyisikin<33! : )
Tuli nyt itselle ihan hölmö olo hehkutuksesta.

Mäkin pahoittelen hehkutusta, mutta mä kävin kans tänään lääkärissä ja tarkistettiin nyt vihdoin löytyykö sieltä kohdusta elämää - ja löytyihän sieltä! Neuvolalääkäri ei osannut ihan tarkasti mitata sitä, mutta se on vähintään 1,6 cm kokoinen, saattaa olla jopa isompi, kun jalkopäästä ei kuulemma saanut ihan selvää. Ja pieni sydän siellä pompotti! :Heartpink Toistaiseksi kuitenkin vielä mennään kuukautisista lasketuilla viikoilla, mutta ne tarkentuu sitten ultrassa parin viikon päästä. Mä oon NIIIIIIIN onnellinen, et mäenkestä! :excited001

Voi Metsämansikka84 ja Tinakenkätyttö... Toivottavasti tekin saisitte pian hyviä ultrauutisia! Lähetän täältä teille sympatiaa ja tsemppiä!

Ja mimmulimammulille onnittelut! :)

onnittelut felia hyvistä ultrakuulumisista onnellista odotusta :)

mimmulimammuli onnittelut sinullekin hyvistä ultrakuulumisista :)

tulis jo perjantai mä en jaksa tätä odotusta. vuodelevosta huolimatta tein oikei urakalla kotiaskareita ku en halua miehellekää kaikkee jättää ku hän auttaa kuitenki muutenki jo aika paljon ja lisäks tekee töitä. onneks ei tullu kipui joten rauhallisilla mielin siinä mielessä olen ja luottavainen, olo ollu aikas huono kyl tänää ku huimaa, väsyttää ja on etonu.

Kiitos, Gatusa! Mä niin toivon, että sinäkin saat hyviä uutisia ja että kaikki menee hyvin. Olisit sen ansainnut!

Ekassa neuvolassa käyty ja ihan mukava tätihän siellä oli. Ei mitään ultrailtu tai kuunneltu (en ees tiedä missä vaiheessa vois alkaa sydänäänet kuulua dopplerilla). Seuraavat neuvolakäynnit ja ultrat onkin sitten toisaalla, kun huomenna muutetaan neljäksi kuukaudeksi kummankin kesätöiden perässä toiseen kaupunkiin. Vähän meinas mennä säädöksi sen järjesteleminen, kun ei terkkarit kummassakaan kaupungissa oikein tiennyt miten toimia. Edelleen odottelen kesäkaupungin päädystä ensi viikolla tietoa, että saadaanko neuvolat järjestettyä kesäksi sinne. On kuulemma niin harvoin tällaisia maksusitoumuksella tulevia. Onko teillä kokemusta siitä, että on kahdessa eri kaupungissa käyty neuvolassa ja ultrissa? Toivotaan, että tää järjestyy kivuttomasti! :)

Takaisin