Heippa,ajattelin kertoa omia neuvola kokemuksia. Nyt siis odottelen pääsyä kans ekaan neuvolaan,joka 9.5,rv sillon joku 8 kaiketi. Mulla kun kierrot on aina heittäny ihan häränpyllyä niin en oikee ees tiiä misä välissä mä onnistuin tulee raskaaksi :D Yritystä kyllä oli ja olin ihan ihmeissäni,että näinkin äkkiä tulin,kun ensimmäistä yritettiin sellaset 1,5v.Yllättävän rauhallisesti oon ottanu tän,ehkä se on kun ensimmäisen kanssa päivät menee vauhdilla niin ehdi mitään ajattelemaankaan.
Mulla on vähän huonoja kokemuksia noista ekoista ultrista,kun täällä meillä ilmeisesti on varhaisultra,ainakin silloin oli.No koska en ensinnäkään ollut niin pitkällä kuin ne neuvolassa väitti,mitä itse koitin sanoa,kun olin ovuloinu jonku 1vko myöhemmin kuin naiset normaalisti. Ja sitten oli jotku todella vanhat laitteet,niin eihän siellä mitään sitten näkynyt tai näkyi mutta se lekuri ei oikee tienny mitä. No se oli joku todella kylmä,eikä minkäänlaista myötätuntoa tunteva lääkäri. Sano vaa,et ei tääl mitää näy,laitan eteenpäin,moikka.Oltii sillee,et aha!Päästiin 2pvän päästä keskussairaalaan kunnon ultraan.Ne päivät oli ehkä elämäni surkeimmat.Mutta kaikeksi onneksi siellä oli niin hyvät laitteet,että selkeesti näkyi sikiö joka heilutti meille.Pikkusen oli kyllä vuoristorataa tunteet sillon.