Neuvola & ultrakäynnit

Merivesiväri: juu oon käynyt. Eka sanoi, että normiflunssa, toka että angiina ja kolmas että joku muu bakteeritulehdus ja passitti uudestaan verikokeisiin. Toivottavasti pian selviää!

Mulla on vasta 18.3. Silloin rv 21+3. Tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa! Yks neuvola on tässä välissä.

Mulla rakenne 25.2. Rv 20+2 sillon. Ennen sitä ei oo enää neuvolaa vaan seuraava käynti vasta 9.3. Kauheen pitkästi joutuu oottaa.... Liikkeet ei vieläkään tunnu(16+3) ku ihan sillon sun tällön (ehkä).... Oisko istukka taas etuseinäs!? Kolmosestakaan en tuntenu lopussakaan ku isommat kunnon potkut :)

Meillä on ru sopivasti omana synttäripäivänä 23.2. jolloin viikkoja jos oikein muistan on 20+3 :) vielä tuntuu että olis tosi pitkä aika, mutta loppujen lopuks aika menee kyllä nopeesti:)

Mulla on kans tuota paineentunnetta ja neuvolassa sanoivat että uudelleen synnyttävillä niitä tulee paljon aiemmin kuin ensikertalaisella.
Mustakin tuntu just et viime raskaudessa niitä oli vasta ihan lopussa, mutta tiedä sit...ei ne varmaan mitään vaarallisia oo :)

Kiitos, tämä rauhoitti :)

Mulla kiristää ja tuntuu painetta alamahassa lähes päivittäin! :) Nyt on menos 16+3. Muistan ku ekasta aikoinaan soitin näillä main monta kertaa neuvolaan kun olin ihan paniikissa alamahakipujen kanssa... Terkkari vaan rauhotteli et näillä main se kohtu alkaa venymään aikamoista vauhtia ja kipuilee siksi! :)

Tääl ois eka neuvola lääkäri ens perjantaina ja ru 15.2 jolloin viikkoja ois 19+6 :-) pieni pelko tällä hetkellä kun miehellä influenssa, ettei vaan itelle tulis. Vähän on lämmöt seilaillu ja keuhkoihin sattuu kun yskii mut toivottavasti olis ihan joku perus pöpö itsellä.

Mulla ru 16.2, sitten menossa jo rv 21+2 :) täällä varsinkin iltaisin paineen tunnetta ja jomottelelua alavatsalla...tuntuu hyvältä kun kädellä silittää/hieroo massua :) tänään taas aamulla kuuntelin sydänäänet doplerilla <3 on tää ihanaa ! :)

Rakenneultraa odotellaan ja se olisi about 2,5vk päästä. Jotenkin aika tuntuu pitkältä, mutta eihän sinne oikeasti pitkästi ole. Sittenhän se pitkä odotus alkaakin seuraavaan tapaamiseen pienen kanssa ;)

Rakenneultra vasta 15.3 ja sillon pitäs olla RV 21+4. Tuntuu niin pitkältä ajalta oottaa tuonne asti, mutta jospa sitä jotenkin sinne asti jaksaa. :) Nyt meneillään RV 15+2.

Mulla on ru 22.2 ja sillon olis viikot 20+1 jos nyt tuosta äkkiseltään oikeen laskin. Malttamattomana odotan ku tuntuu että ikuisuus ku viimeksi nähnyt. Toki tiistaina olis neuvolalääkäri jossa mahdollisesti katotaan ultralla kun se kerta neuvolasta löytyy :happy:

Mäkiin toiveita herättelen et perjantaina pääsis pikkusta kurkkaamaan kun meilläkin neuvolalääkärillä laitteet.

Toka neuvola takana ja oli kyl taas niin kiva visiitti. Meille sattui niin ihana neuvolantäti. Ja oon niin helpottunut, kun kuultiin pikkuisen syke <3 157 oli. Itelläkin verenpaineet kunnossa ja painoa oli tullut 3kg edelliseltä käynniltä. Pitää paremmin ruveta kattomaan, mitä syö. Seuraava visiitti onkin neuvolalääkäri 19.2. :) ja nyt siis rv 15+1

Täällä tulin just neuvolasta ja sydän äänet kuulosti ku sielä olis isompiki urheilusuoritus meneillään :) Rakenne ultra 24.2 jollon viikkoja kasassa 20 plus jotain. Hui hui :)

Takaisin