Neuvola & ultrakäynnit

Mulla seuraava neuvola myös 28.1. Nyt 15+0. Pitkä väli tuli

Mulla toinen neuvola 1.2 ja rakenneultra 23.2, eka neuvola oli 2.12 ja nt-ultra oli 31.12. Nyt rv 15+2

Jännittää, tänään se päivä on.. Muutaman tunnin päästä olis nt-ultra!
Miettiny kokoajan onko siellä ketään ja onko kaikki hyvin!!

Nt-ultra onnellisesti takana.. Pienellä kaikki hyvin, siellä se köllötteli hetken aikaa ja sitte alko kauhee vipeltäminen.. <3 tullut ihan vanhempiinsa, ku ei tykkää kuvaamisesta ;-)
Niin ja vastas viikkoja 13+1, mutta edelleen la pysyy samana kun ei ollut kuin yksi päivä eroa! :-)

Tänään oli toinen neuvola (eri terkkari ku ekalla kerralla) ja oli muuten paljon mukavempaa kuin viimeks, ihan erilainen kuva tuli koko neuvolatouhusta :)

Tuli olo, et kuunneltiin ja se osas kysyy ne oikeet kysymykset ja itekin sai kertoo ihan rehellisesti miltä tuntuu ilman et terkkari kauhistelee.

+++ saan luvan kanssa syödä salmiakkia, verenpaineet on niin matalat...muistutti tosin ettei älyttömiä määriä siltikään :D

Lisärautaa en vielä alota, kuulostelen itse vielä oloa... Jos alkaa enempi väsyttää niin sit alotan.

Muput onnittelut hyvistä uutisista :) Mä oon miettinytkin mitä teille kuuluu ja nähnyt yhden unenkin aiheesta :D

Joo,keskityttiin niin paljo jännäämiseen ja töihin ja sisustamiseen (allekirjottaneella on hirrevee pesänrakenusvietti), että on unohtanut päivitellä kuulumisia. Seuraillu kyllä muiden kuulumisia ahkerasti. :)
Ai,unenki näit!? :) mitä siinä tapahtu? :)

Meillä on nyt varhaisultra ja nt-ultra takana, viikkoja tällä hetkellä 14+6. Varhaisultrassa kävin viikolla 7+0 ja siellä se pikkuruinen näkyi ja sydänkin löi kovasti ja kuunneltiin sykettä. Nt-ultra oli viikolla 12+0 ja siellä näkyi jo selväsit kasvanut pikkuinen. Liikkui ihan mahdottomasti, niin ettei hoitaja meinannut saada mittoja otettua. Ultra tehtiin sitten sekä sisäkautta, että vatsan päältä niin saatiin kaikki tarvittavat tiedot ylös ja sydänääniäkin kuunneltiin taas :) Oli se vaan ihanaa! Seulonnan tuloksetkin tuli vähän aikaa sitten ja niiden mukaan kaikki olisi kuten pitääkin ja nyt malttamattomana odotellaan sitten sitä rakenneultraa joka on vähän yli kuukauden päästä :)

Muput se nyt oli sellanen perus päätön raskaus-uni :D Mutta tuli yks hoitoeläin töihin jonka nimi oli Muput :woot: Ja sit siinä unessa mietin että tuttu nimi ainiiin mitähän teille kuuluu.

Nt ultraa odotellessa. :D jännittää! On kyllä hienoksi muuttunut kysin homma kun oli joku itseilmoittaituminen ym. Ja ihan eri näköistä ja jotenki toisaalta selkeämpää kuin ennen. Mutta hienot on tilat. :D vielä kun olis hienosti täällä masussa asiat ja pääsis tänne synnyttämään :D

Takaisin