Neuvola & ultrakäynnit

Onnea Sportmom hienosta pikkupavusta! :)

Outoa ajatella kuinka paljon eroa on ultrakuvissa ar ultran ja nt ultran välillä. Mekin käytiin ar ultrassa 7+3 ja silloin näkyi juuri tommonen pieni Papu siellä. Muutaman viikon päästä ntssä se näyttääkin jo ihan vauvalta. :D

Tossa vielä kuva meidän papusesta. Vihdoinkin keksin miten lisätään kuva tänne :D

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    998.4 KB · Katsottu: 55
Täällä kans np 23.12. viikolla 11+4 ja kuulemma yhtään aikaisemmin ei suostuttaisi täällä tekemään. Ekasta oli 12+ kun oli np. Hitsi joo kun olis pitkä odottaa joulun jälkeen :) mutta aika menee nopeesti!

Viikko eka ultrasta ja seuraava jo vähän jänskättää. Onneksi on vain tasan kolme viikkoa..sitten pitäs nähä muutakin ku pikkupapunen.

Mun piti itse varata aika. Ohjeessa lukee että käynti varataan 11+0 - 13+6, mutta neuvolassa sanottiin että pidä huoli että saat ajan n. 11+6 ei mielellään tuonne 13 yli :) tiedä sitten mutta aika on nyt sitten varattu 22.12 ja silloin 11+6

Ok! Täytyy tänään itsekin varata aika. Menee joulun jälkeen, ehkä jopa uudenvuoden jälkeen...

Huonoja uutisia ultrasta; ei sykettä, kokoarvio rv 8+0. Nyt siis 9+1. Eipä muuta ku lääkkeellinen tyhjennys edessä. :sad010

MiuMau, voi ei! :( Pahoittelut. Oliko sulla itelläs mitään aavistusta asiasta? Mulle kävi kesällä samoin ja olin siitä jo ennen ultraa lähes satavarma, mä vaan tiesin sen. Tsemppiä tyhjennykseen! Toivottavasti menee suht. kivuttomasti.

Nt neuvola varattu jorviin! 11.1. Sitten tavataan pikkuinen :) sitä ennen 8.12 varhaisultra ja neuvola sitten 16.12. :)

Voimia MiuMaulle!

Itsellä turhista turhin neuvola takana uudella paikkakunnalla. Puolitoista tuntia hitaalla tädillä papereita katsomassa. Tiedot oli ihan sekaisin, ekaa lasta ei näkynyt. Tosi outo tilanne kun th kyseli monesko raskaus, vastasin kolmas. Tuli pieni hiljaisuus. Th varovasti kysyi, niin ja ööö, monesko lapsi, johon minä taas että kolmas, edelleen. Hän luuli että ekalle olisi käynyt jotain... Sit kyseli yhtä varovaisesti olenko mieheni/lasteni isän kanssa missään tekemisissä kun lähiomaisena on vanhemmat... :smiley-angry003 Jep, naimisissa ollaan, edelleen. Ollaan kerran aiemmin asuttu jo täällä ja tiedot oli silloinkin päin peetä. Ei mene kuin Strömsössä täällä.

Verenpaine ja paino mitattiin. Suurimman osan th oli hiljaa ja tuijotteli tietokonetta. Lopulta sanoin että on pakko lähteä töihin nyt, kiitos hei.

Täällä saa varmaa perua torstaisen neuvolan...
Rusehtavaa tuhrua tulee ja vähän niiku vatsa kipuileekin...

MiuMau, voi ei! :( Pahoittelut. Oliko sulla itelläs mitään aavistusta asiasta? Mulle kävi kesällä samoin ja olin siitä jo ennen ultraa lähes satavarma, mä vaan tiesin sen. Tsemppiä tyhjennykseen! Toivottavasti menee suht. kivuttomasti.
Kiitos sympatiasta :love2
Ei mitään aavistusta. rv 6+3 kävin varhaisultrassa ja kaikki ok silloin. Vahvat raskausoireet ollu koko ajan...
Menikö sulla lääkkeellinen tyhjennys hyvin? Itellä muutama vuosi sitten km mut silloin kaikki tuli itellään pois.

Voimia, MiuMau79. :sad001
Meillä tänään ultra 9+2 ja kaikki hyvin, syke näkyi. Siellä hän kelluu. :love7

Naumlyttoumlkuva%202015-12-01%20kello%2018.56.27_zps3vsvh2ou.png

Takaisin