Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oceansoulilla on tänään 4D-rakenneultra, toivottavasti kuullaan kuulumisia pian! :)

Ihanaa, onnea Oceansoul!! :Heartred Näyttää kyllä niin hurmurilta jo nyt, hih! :)

Mua jännittää niin törkeästi tämän päivän rakenneultra, että hyvin hatarat oli yöunet viime yönä... Onneksi ultran jälkeen ei tarvi mennä enää töihin vaan pääsee kotiin nukkumaan.

Klo 14.10, ei ole enää onneksi montaa tuntia. Pitäisi vaan yrittää töissä keskittyä jotenkin!! Ajatukset ehkä "hieman" harhailee.... :happy090

Autumn tsemppiä ultraan! Tuuhan kertoon, miten meni :) Täällä olis 4 päivää ultraan enkä meinaa pysyä housuissani :grin onneks mennään vklp käymään kotopuolessa, niin on jotain tekemistä, jolla ehkä saa ajatuksia vähän muuallekin..:rolleyes:

Kiitos onnitteluista :) Mä oon kyl niiin onnellinen, siitäkin huolimatta että hiukan ärsytti kun tämä ipana päätti herättää mut potkuilla pari tuntia ennen kellon soimista :D

Tsemppiä Autumn! :) Jänskää!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnittelut täältäkin Oceansoulille! :Heartblue Ihan huikeita noi 4D kuvat! Ja Autumnille tsemppiä täältäkin, jännitän teidän muiden puolesta kun omaan ru:aan vielä niin kauan... (tasan 3 viikkoa)

No niin nyt on rakenneultrassa käyty ja kaikki oli hyvin! :) Kaveri oli kasvanut normaalisti ja mitat vastasivat suunnilleen viikkoja. Pari päivää taisi olla pienempi mutta oli jo nt-ultrassakin. La ei siis muuttunut. Hirveästi hän pyöri ja hyöri ja oli vääntänyt itsensä sellaiseen linkkuun että varpaat olivat otsassa!! Pää-perämitta oli 15,5 cm ja painoarvio 350 g. Ja arvio sukupuolestakin saatiin, POIKA!! :Heartred Aika selvät vehkeet näkyi joten kätilö sanoi että 90 % varmuudella poitsu olisi! Aikamoinen ylläri oli kun koko ajan ollut sellainen tunne että tyty se on, mutta niin vaan ei ole tuntemuksiin aina luottamista. :p Olen äärimmäisen onnellinen että kaikki on hyvin, mutta en voi kieltää etteikö poikalupaus vaatisi hieman totuttelua. :grin

Muoks. Istukan paikasta selvisi että se on ihan kohdun pohjukassa, enemmän ehkä vielä enemmän takaseinämän puolella. Selittää varmaan osaksi kun liikkeet alkoi tuntua ja näkyä suht aikaisin vaikka näin ensikertalainen olenkin.

Muokattu viimeksi:
Onnea Autumn poikalupauksesta! Ihanaa että kaikki oli kunnossa :)
Itse joudun jännittää vielä 7.7 asti. Olen satavarma että tää on tyttö, salaa toivon toista poikaa ehkä himpun verran enemmän ;)

Olen äärimmäisen onnellinen että kaikki on hyvin, mutta en voi kieltää etteikö poikalupaus vaatisi hieman totuttelua. :grin

Mä mietin jo ennakkoon että aikamoista kyllä on jos me saadaan tyttölupaus, koska oon niin pojasta ollu varma :D Josko keskiviikkona selkiäis...

Täälläkin ultra ja neuvola onnellisesti takana!

Ultrassa kaikki niinkuin pitääkin ja ultraaja näytti et pikkunen poika siellä köllii <3 oon niin mielettömän onnellinen. Meillä on sitten syksyllä ihana poika-trio <3
Kun kaiken innostuksen jälkeen tajusin kattoa neuvolakorttia, niin painoarvioksi oli merkattu 300g.

Neuvolassa myös kaikki hyvin :)

Meillä on Lumikki taas samana päivänä ultra :D mä kans odottelen sitä ihan hirrveän paljon. Aiempi tyttöolo on meinaan kääntyny poikatunteeksi ja nyt ppn ihan ulalla. :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Onnittelut kaikille poika uutisista! Paljon meinaa poikia syntyä :)
Kuka ne tytöt Meinas tehdä? :D

Tääl ois viel 10 päivää odotettava et päästään pikkusta katsomaan ja kenties saadaan tietää että tulisko meillekin se poika.
Alkanut siltä itsestä tuntumaan mutta isi on sitä mieltä että tytär on saatava. Sain nimittäin syntymäpäivälahjaks bolakorun joka oli pinkki <3 :D

Onnea poikalupauksista! Saapa nähdä kelle se eka tyttö luvataan:) pari viikkoa pitäs itelläkin jaksaa odotella...

Takaisin