Malla
Jostain jotain jo tietävä
Nii-in, oon kyllä koko ajan ihmetelly, kun ei oo ollu missään vaiheessa edes puhetta, et ois mitään lääkäriä... Neuvolakin kun on sellainen pikkuinen lähiöneuvola päiväkodin tiloissa, siellä on vaan tää yks hoitaja (tosin nyt loppuajan vielä sijainen..). Ultra on sit ollu keskusneuvolassa muutaman kilometrin päässä, jossa yks tietty hoitaja tekee niitä. Rakenneultra oli ainoastaan sairaalassa, mut siellä ymmärsin, et synnytystapaultran tekis taas se keskusneuvolan hoitaja ja et sairaalaan tulisin seuraavan kerran synnyttämään, jos ei mitään ilmaannu... Tosin tutustumiskäynti ois kyllä vielä ennen sitä.
Sit rupesin kattelee noita neuvola-aikojakin, et kaiken kaikkiaan oon siis nyt tässä vaiheessa (rv31) menossa viidettä kertaa tonne neuvolaan...(alkuun väli oli pari kertaa 7 viikkoa, sit 5vkoa ja nyt 3vkoa) Lisäks oon käyny kolme kertaa ultrassa, joista yks kerta oli ylimääräinen varhaisultra + kerran ihan omakustanteisesti yksityisellä 4D:ssä... Et ei nyt ihan varsinaisesti ravaamiselta tunnu, mut on ollu miusta ihan sopiva määrä - tuo lääkärin puuttuminen vaan vähän ihmetyttää. Mut ei oo ollu mitään vaivoja tms. et ois tarvinnu soitellakaan tms.
Sit rupesin kattelee noita neuvola-aikojakin, et kaiken kaikkiaan oon siis nyt tässä vaiheessa (rv31) menossa viidettä kertaa tonne neuvolaan...(alkuun väli oli pari kertaa 7 viikkoa, sit 5vkoa ja nyt 3vkoa) Lisäks oon käyny kolme kertaa ultrassa, joista yks kerta oli ylimääräinen varhaisultra + kerran ihan omakustanteisesti yksityisellä 4D:ssä... Et ei nyt ihan varsinaisesti ravaamiselta tunnu, mut on ollu miusta ihan sopiva määrä - tuo lääkärin puuttuminen vaan vähän ihmetyttää. Mut ei oo ollu mitään vaivoja tms. et ois tarvinnu soitellakaan tms.