[:D][:D][:D]Oi tätä ilon päivää. Kävin lääkärissä ja kaikki oli hänen mukaansa hyvin.. kohdunsuut ja kaulat jne. Vatsaan koskeminen on kuulemma ihan normaalia näillä viikoilla (niinkuin halusin uskoakin), kun kohtu kasvaa hirmuisesti. Ja paras uutinen "ja kun olet noin siro"!! MINÄ??? Aina ollut lätkänpelaaja, rekkalesbo, linnakundi olo, kun en ole tykännyt mistään prinsessattelusta (?), ryhti kun milläkin korstolla (ei ryhtiä ollenkaan=)) ja luonne pienestä pitäen kuin PeppiPitkätossulla:D Laitoinkin sitten miehelle lääkärin ulkopuolelta heti viestiä, että oon kuulemma siro[:)] Olisinpa saanut sen kirjallisena - hitsi kun en tajunnut pyytää..
Nooh.. kuitenkin. Hemoglobiini oli noussut, joka on hieman erikoista. Ekassa neuvolassa heinäkuussa se oli 115, nyt se oli 127:) Tulehdusarvot alle 8, eli ok jne. Lääkäri ihmetteli ihan yhtä paljon kuin minäkin, miten voi seuraava neuvola-aikani olla vasta lokakuun 5.päivä, kun viimeksi (sen ensimmäisen kerran) kävin siellä heinäkuun 15.päivä! Sanoin, että haluisin kovasti vaihtaa neuvolatätiänikin, kun jäi muutenkin paljon epävarmempi olo lähtiessä ensikäynniltäni, kun mennessäni sinne;)
Ja sitten.. MÄ TEIN SEN:) Talsin pokkana neuvolaan (soitin tietenkin matkalla pienen varoituksen), ja kerroin että haluan ensinnäkin kuulla oman vauvan sydänäänet ja toiseksi vaihtaa neuvolatätiä:) Kuulin äänet (enhän mä sitä kertonut, että kuuntelen niitä joka ilta kotona koti dopplerilla:)) ja täytin kaavakkeet, missä pyysin vaihtoa jollekin "Pätevämmän tuntuiselle, kokeneemmalle ja pysyvämmälle hoitajalle". Juuri äsken sitten soitti terveydenhoidon johtaja tms. ja kertoi, että vaihto on onnistunut:)
Aika paljon omaa napaa[8|].. mutta sen verran vielä.. Painoin nyt 62,2 kg. Ennen raskautta painoni oli 59kg. Viikkoja siis 18+0. Painon nousu on ollut kuulemma ihanteellista - itse kun luulin, että hirmu paljon liikaa tullut viikkoihin nähden..