Ihana kokemus täällä ensineuvolasta! Tuntuu että ollaan terkan kanssa samalla aaltopituudella ja hänen kanssa on helppo jutella ihan mistä vaan. Lisäksi hän on mun puolison perhetuttuja, vissiin jotain sukuakin jostain kautta niin sekin on hauskaa
Oi kun kiva kuulla, että teillä oli noin positiivinen kokemus. Minua jännittää jonkin verran tuo eka neuvola ja varsinkin kun se on etänä puhelimen ruudun kautta. Toivottavasti jäisi samanlaiset fiilikset siitä!
Minusta on kyllä kurjaa että eka neuvola on etänä, kun ei kaikille se raskaus ole automaattisesti iloinen asia vaan saattaa pelottaa ja huolettaa tai ahdistaa. Pitäisi ehdottomasti olla livenä.