Neuvola jutut

Itekkii sain aikaseks tänää soitettua neuvolaan :grin johan sinne pitää mennä 30. päivä. Silloin ois 7+2 :)

Milloin teillä on eka kunnan tarjoama ultra? Minä sain postissa tänään, 6.5 olis SE päivä :)

Mä en oo vielä soittanu, odotan vielä tovin (mikäli maltan mieleni!). Tänään on 5+0, esikoisen aikaan eka neuvola oli 8+2.

Meillä neuvola-aikoja saa todella huonosti ja kun ei ole mun eka, pitäisin ihmeenä jos saadaan aika ennen rv 10.
Ärsyttävää.

Täällä Helsingissä ainakin itse sain viikolle 10-11 neuvolan ja ultra luultavasti viikoilla 11-14. Kauhee ruuhka ja ainut aika mikä oli.. Ultraan tulee erikseen kutsu

Täällä Helsingissä ainakin itse sain viikolle 10-11 neuvolan ja ultra luultavasti viikoilla 11-14. Kauhee ruuhka ja ainut aika mikä oli.. Ultraan tulee erikseen kutsu

Kylläpä tosiaan menee pitkälle tuo eka neuvola :wideyed: Ultra pitäs olla rv10-13 muistaakseni.

Tunnin päästä olisi eka neuvola. Jänskättää vaikka ei siellä kai tehdä muuta kuin jutellaan. Silti. Alkaa tuntua ehkä vähän todellisemmalta. Mies oli aamulla vähän harmissaan kun ei pääse tänään mukaan. Toivottavasti ens kerralla sitten:)

kaisu 6+5

Mä jännitän maanantain ultraa ja tiistain neuvolaa niin paljon, etten oo varma enää, että johtuuko paha olo siitä vai raskaudesta :hungover:

Mäkin olen Helsingistä ja neuvola-ajat menee hurjan pitkälle.
Ajattelin kyllä mennä varhaisraskauden ultraan jotta saisin varmistusta raskaudesta.

Neukkutäti oli samoilla linjoilla mun kanssa, että nyt oltais viikolla 6+6. Lupasi vielä soitella tiistaisen ar- ultran jälkeen, että saa laitettua lähetteen sinne np-ultraan oikeille viikoille.
Seuraava neuvolakin varattiin toukokuun alkuun.

Hieman hirvittää jos tiistaina paljastuu jotain kamalaa. Että miten pystyn vastaamaan kun se täti sieltä soittaa ja odottaa kuulevansa hyviä uutisia,

Ensimmäinen neuvola on nyt varattu! Neuvola on heti pääsiäisen jälkeen, eli 29.3 ja silloin olisi 6+6.
Pitäisi tulostaa neuvolalaput ja ottaa ja täytellä ne miehen kanssa huolellisesti ennen ensimmäistä käyntiä. Vähän jänskättää, kun kaikki on niin uutta meille!

Eka neuvola varattu! :) 19.4, nii pitkä aika sinne. Varhaisultra en pääse kunnalisen kautta,pitääpä yksityisten hintoi vertailla, en haluu rv 12 asti odotella. :) Jännäääää vaikka ei siitä hirveä pitkä aika ole kun esikkoa odotin :)

Munkin olis tänään tarkotus soitella neuvolaan.. :-) tein tänään n.100 rtestin, josko ton neuvolaan soittamisen jälkeen uskois olevansa raskaana ja lopettais pissan tikuttelun :D
Nyt siis 6+2 ja tästä on jo pari viikkoa tiedetty hahaha

Muokkailen tähän samaan, ensimmäinen neuvola on jo ensviikolla! Eli 1.4, jännittää jo nyt :)

Muokattu viimeksi:
Mulla on huomenna toisen asian takia varattu uä ja vähän jännittää näkyiskö/kuuluisko siellä muutakin :) Huomenna omien laskujen mukaan alkaa 7. viikko. Neuvola vasta kolmen viikon päästä. :banghead:

Minen oo vielä soittanut neuvolaan, tosin vasta viikonloppuna plussasin ja aikaisilla viikoilla mennään, nyt 4+0 tai 1 omien laskujeni mukaan. Meillä saa yleensä aika nopeasti ajan siihen viikon 8 kieppeille. Voisi kyllä kohta puoliin soitella, ihan senkin varalta, että jotakin tapahtuukin (kopkop), niin jää dokumenttia sinnekin päin. Mulla siis vuodenvaihteessa viimeksi oli tuulimunaraskaus ja olihan se ikävä aikoja perua, mutta toisaalta kai ihan hyvä että sinne jää infoa myös niistä. Mutta tällä kerralla aion mennä neuvolaan, ultraan ja ihan loppuun asti :thumright

Tänään varasin ekan neuvolan. Menee huhtikuun puoliväliin, eli 19. pvä. Viikkoja olis täynnä 10 sillon.

Tänään kun neuvolasta soiteltiin mun kilppariarvoja, niin samalla varattiin eka aika. Hui! Jotenki tuli todellisemmaks.... Ultra on 6.4. ja neuvola 7.4. Miten tässä nyt malttas odotella?? Eka neuvola on sitte rv 8+1.

Neuvolasta tuli mieleen, että just ajattelin joku viikko sitten että noh, tässä oli neuvolakäynnit tältä erää. Kuopuksen 6v neuvola.
Vaan eipä aikaakaan kun maagiset viivat ilmestyi testiin :D
Ja taas asioimme neuvolassa. Heh.
Mulla on huhtikuun lopulla eka neuvola, rv 9.

Takaisin