Neuvola- ja ultrakuulumiset

Sintura: Mustakin tuntuu aika yllättävälle, että sait jo 122 Hb:llä tabletit. Mut eipä niistä kai haittaakaan ole. Katselin just viime kertaista äitiyskorttiani ja mä sain tabletit kun Hb oli 101. Eli se laski 133 (vk8+5)->120(vk19+2)->101(vk32+5). Kuten tuostakin huomaa, niin ei täälläkään tuota mitata joka kerta. Kysyinkin siitä viimeksi, niin th sanoi vain, että hänellä ei oo tapana mitata aina.
 
Tänään taas neuvola takana ja kaikki hyvin meillä =) Meni kauan että th löysi sydänäänet ku kaveri ei yhtää ny tykänny ku sitä häirittiin ja lähti aina karkuu ku pientä ääntä löytyi =) kaikki arvotki vielä aika hyvät, hb noussu viime kerrasta pykälän vaikka tuntuuki että olis niiiin alhaalla.. Seuraavan kerran onki sitte rakenneultra 20.12 ja 29.12 neuvolalääkäri ja samalla saa täyttää paperit kelaan :) huh ku se aika meneeki nopeeta!!!
 
Onneks täällä ei oo tuollasia neuvolatätejä.. Mähän antaisin kuulua varmasti.. Mulla on meinaa niin lyhyt pinna et se käryää aika äkkiä.. Lisäks oon tosi kovaääninen ja nopee sanainen.. Samoiten kun tuo mun mies [:D] Ja itsepäisyys kunniaan meidän perheessä .. Ollaan kaikki kolme niin ittepäisiä et välistä on ihan vaikeeta saada mitään aikaiseks ku kaikki eri mieltä ja pitää oman päänsä [:D] Mulla olis keskiviikkona neuvola.. Kylläpäs sitä odotellaan innolla pääsee kuulee taas vauvan sydän ääniä.. Ainut mistä tiedän saavani valitusta on siitä että paino taas pudonnu.. Siitä ku valitettiin jo viimeeks.. Mut mä syön kuin hevonen enkä mä ymmärrä miten se menee vaan ales.. Noo varmasti kerkee viel nousuun suunnata.. [:)]
 
mulla oli eilen varhaisrakenneultra ja kaikki oli hyvin,on se vaan hassua miten pieniä ne vielä kuitenkin on. toinen painoi jotain 180g ja toinen 150g. neuvolassa käynti onki sitte 9.12 ja sitte se rakenneultra 20.12..maha kasvaa jo kovaa tahtia...että semmosta...
 
Mulla oli eilen kanssa neuvola. Hemppa oli laskenut entisestään 104 -> 100 ja tänään pieni verenkuva labrassa. Kuukauden verran olen rautaa ottanut mut eipä taaaaas auta [>:]

Paino oli pysynyt samassa elikkäs jotain 2 kiloa lisää tullut raskautumisen jälkeen [:)]

MUTTA vuonna papu kun odotin esikoista (hän on nyt 16) niin painoin tämän verran viimeisilläni [:D]  Vanhuus ei tule yksin!
 
Heippa vaan kaikille

Uutena liityin mukaan, nyt juuri ei jaksa enempiä kirjotella, kiva on teidän juttuja kyllä lueskella :)

Heti täytyy kyllä esitellä meidän hienoa 4D ultrakuvaa, np-ultrasta tämä siis ja tyypillä siinä ikää tasan 12 viikkoa <3

 
ALKUPERÄINEN: Nana86

Np ultra takana jo viikoja sitten ja siinä kaikki oli hyvin. Nyt odottelen jännityksellä tuota rakenneultraa joka on 17.12. Oli vain mukava kun tuossa 2kk sitten muutimme uudelle paikkakunnalle..no neuvola vaihtu..enkä voi sanoa että parempaa suuntaan [&o] Ekalla käynnillä uudessa neuvolassa oli viikkoja 16 sain kuulla, että olen läski ja painoa ei tarvitsisi enään tulla[:D] toinen kerta kun kävin tuolla viikonpäästä kun olilääkäri ,niin ennen lääkäriä ihmetteli ja moitti kun isä ei osallistu ja lisäksi kysyi otanko kausi infulenssa piikin, josta oli viime kerralla jakanut tietoa. Sanoin kieltäytyväni, koska en sitä vaikn yksinkertaisesti halua, uusin kausi-infulenssapiikki sisältää sikarokotteen...Tämän jälkeen sain kuulla miten edesvastuuton olen ja pyysi minua harkitsemaan uudelleen[8|]
Et jo on neuvolatäti..


Ehkä kannata vaihtaa lääkäriä ja nevolatätiä, sulla ei tarvitse kuunnella heitä koko raskausaikana. Mieti kun vauva syntyy...
 
Meijän tuppukylässä ei ole kun yks neuvolan täti ja yks neuvolalääkäri, vaiha siinä sitten [:D] Lekuria en oo kertaakaan nähnykään ja neuvolan tätin kahesti, mutta en saanut traumoja vaikka se vähän erikoinen onkin [;)]
 
Huomenna taas polille, jännittää nii että kattelin taas vaihteeks koko yön painajaisia ja nyt meinaan koko ajan nukkua töissä koneen ääreen... Olispa lapsivesitutkimuksen tulokset jo tullut! En muuten käyny viime viikolla kertaakaan polilla! Lääkäri kyllä soitti sieltä minulle mutta sitä ei lasketa [;)]
 
juuri saapunut neuvolasta kotia... pikkunen ei oikee tykänny et sen sydänääniä kuunneltiin niinpä se päätti koko ajan potkia siihin kohtaan mihin neuvolatäti laitto sen laitteen [:D] ...Ja ihanaa kun tunsin ite joka ikisen potkun ja myös kuulin [:)] ... Oikee rasavilli tapaus.. mutta väsy sekin ja sydänäänet seilaili koko toimeenpiden aikana 150 molemmin puolin [:)] ... Kaikki muuten ok mut hemppa laskenu 109 ... Nyt sit täytyis yrittää syödä paljon persiljaa kaikessa ku rautalääkkeitä syöny jo raskauden alkumetreiltä saakka eikä nuo koomimmin toimi ... 
 
Takaisin
Top