Neuvola- ja ultrakuulumiset

Jännä tosiaan miten käytännöt vaihtelee! Tän gallupin perusteella taidan ihan tyytyväisenä varata sen tonne 20+4, eiköhän sieltä kaikki tarvittava löydy siihen mennessä. :)
 
Tampereella Terveystalossa tuo ru-aika varattiin nt-ultrakäynnillä jo valmiiksi, ei tarvinnut itse erikseen varailla. Siinäkin taitaa olla melkoisia käytäntöeroja paikkakunnittain.
 
Tampereella Terveystalossa tuo ru-aika varattiin nt-ultrakäynnillä jo valmiiksi, ei tarvinnut itse erikseen varailla. Siinäkin taitaa olla melkoisia käytäntöeroja paikkakunnittain.

Meilläkin varattiin rakenneultra heti valmiiksi nt-ultran yhteydessä :) on mulla ens viikon torstaina eli 20+2
 
Meillä oli tänään ru aamulla. Olin jännittänyt pari viikkoa. Ru meni todella hyvin ja oli mukava kätilö. Kaikki oli pikkuisella hyvin ja näytti kaikki olisi kunnossa. Sukupuolikin selvisin. Olin ihan alusta saakka et se on poika ja pitihän se paikkaa. Kätilö oli et selvä poika on tulossa :happy:
21+4
 
Onpa tänne tullut hirmuisesti ihania ultrakuulumisia! <3

Marikalle tsempit vielä odotteluun ensi viikolle. :)
 
Meillä huomenna ru ja viikot olis 20+3. Täällä tulee kutsu rakenneultraan eli ei tarvitse edes itse miettiä koko asiaa ellei joudu syystä tai toisesta siirtämään aikaa.
 
Täällä oli kans rakenneultra tänään. Vauvalla kaikki hyvin, oli vaan niin vikkelä ja liikkuva kaveri, että sydäntä ultrataan vielä heinäkuussa uudemman kerran. Sukupuolikin jäi vähän auki kun ensin näytti pojalta, mutta toisesta vinkkelistä tytöltä ja tyttöön kätilö niinku enempi kallistu. En kyllä uskalla vielä tämän perusteella vaaleanpunaisia ostella :arghh:
 
Mulla oli jo 20+1 ja sikiö on kaikissa ultrissa ollut 2-4 päivää jäljessä virallista laskentaa, mulla oli vissiin siis harvinaisen varhain!
 
Mulla luki lapussa missä ru aika että jos ei pääse, ei voida tarjota uutta aikaa! Aika rajua ettei voi siirtää!
 
Oho, onkohan siellä niin älytön ruuhka ettei ole tarjota vaihtoehtoista aikaa. Luulis ettei toi voi ainakaan vakiokäytäntö olla.
 
Onpas Aaria outo käytäntö siellä ettei saa vaihtaa aikaa jos varattu aika ei sovi:wtf Meillä päin ainakin lukee ihan, että ota yhteyttä jos ei varattu aika sovi niin saa sovittua sitten uuden ajan...
 
Täällä pyritään sopimaan ru rv21 ja itellä oli 21+6. Ja siihen aika varattiin jo nt yhteydessä.
 
Aaria, jopa hiukan laittomalta kalskahtaa, jos ru-aikaa ei voi yhtään siirtää, koska sikiöseulonnathan on kirjattu lakiin, niitä on pakko kunnan/kaupungin tarjota kaikille odottajille.
 
Mitä ihmettä? Kai sitten ees eri paikasta saa, voihan sitä olla vaikka kipeenä / lapselle ei oo hoitajaa...
 
Takaisin
Top