Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi! Mulla olisi ollut 25.1. eka neuvola, nyt kuitenkin vatsakivut niin kovat että lääkärin kautta neuvolaan ultrattavaksi puolen tunnin päästä. Pelottaa aika paljon
Moi! Mulla olisi ollut 25.1. eka neuvola, nyt kuitenkin vatsakivut niin kovat että lääkärin kautta neuvolaan ultrattavaksi puolen tunnin päästä. Pelottaa aika paljon
Mä myös tänään varailin ja aika vasta 2.2. (Olisin saanut jo aikasemmalle viikolle, mutta töiden vuoksi mulle ei sopinut) Jolloin viikkoja jo 9+3. Tosiaan mullekin sanottiin että 7-10 viikoilla eka neuvola ja tuo sunkin aika menee hyvin sille haarukalle. Ar ultraaei vissiin missää tarjota, ellei ole jotain painavaa syytä sille?
Mä sain huomiselle lääkärin puhelin konsultaatio ajan, koska vuosi sitten mulle tehty kohdunkaulan LOOPhoito. Poistettiin reilusti vahjoja syövänesiaste muutoksia. Silloin sanottiin että voi aiheuttaa mm ennenaikaista synnytystä ja mahdollisesti sitten tarkkaillaan raskauden aikana tarkemmin. Vähän huolettaa, mutta onneksi neuvola lääkäri nyt sitten soittaa huomenna niin olen sitten toivottavasti vähän fiksumpi tämän asian tiimoilta. Onko muita kenelle on tehty LOOP?